samsung vai bosch pesukone

• Viestiketjun aloittaja "pyykkäri"
  • Ensimmäinen viesti
"pyykkäri"
Pesukoneen hankinta edessä ja muutama vaihtoehto on mielessä, mistä pitäisi valita. Oon lukenut täältä vanhoja keskusteluja jne. ja tiedän, että mistä tahansa koneesta jollain on vähintään kaverin kaverin kautta kuultuja paskoja kokemuksia :D

Mutta jos mulla nyt olisi vaihtoehtoina pari Samsungin konetta ja pari Boschin konetta, niin ottakaas kantaa, mikä merkki kannattaisi näillä tiedoilla valita :)

Samsung 8kg, linkous 1600, 749€
Samsung 9kg, linkous 1600, 849€
Bosch 8kg, linkous 1600, 899€
Bosch 9kg, linkous 1400, 849€

Noissa tilavin rumpu on Boschin 8kg koneessa (en ehkä tajua miten 9kg koneessa on pienempi tilavuus, mutta ei se mitään...)

Ite oon kallistunut Boschiin, koska saman merkin astianpesukoneeseenkin oon ollut tyytyväinen. Mies taas valitsisi Samsungin, mutta eniten siksi, että se näyttää kivalta.

aapeee
Kuluttajalehden artikkeli pitääkin ostaa, jos sen haluaa lukea... Mutta tää meni taas vähän vaikeammaksi, kun olin ihan varma, että Samsung olisi saanut moitteita ja Bosch ääniä :D Mutta toi samsungin 8kg kone on sikäli vahva ehdokas, että sille jäisi alen jälkeen hintaa 600€. (Muutkin koneet -20%...) Nykyinen kone on 6kg Whirlpool, ja haluaisin, että seuraava on sen verran tilavampi, että pyykinpesu alkaisi kuin taianiskusta olla tosi kivaa. Heh... ;)

Yhteistyössä