"pyykkäri"
Pesukoneen hankinta edessä ja muutama vaihtoehto on mielessä, mistä pitäisi valita. Oon lukenut täältä vanhoja keskusteluja jne. ja tiedän, että mistä tahansa koneesta jollain on vähintään kaverin kaverin kautta kuultuja paskoja kokemuksia
Mutta jos mulla nyt olisi vaihtoehtoina pari Samsungin konetta ja pari Boschin konetta, niin ottakaas kantaa, mikä merkki kannattaisi näillä tiedoilla valita
Samsung 8kg, linkous 1600, 749
Samsung 9kg, linkous 1600, 849
Bosch 8kg, linkous 1600, 899
Bosch 9kg, linkous 1400, 849
Noissa tilavin rumpu on Boschin 8kg koneessa (en ehkä tajua miten 9kg koneessa on pienempi tilavuus, mutta ei se mitään...)
Ite oon kallistunut Boschiin, koska saman merkin astianpesukoneeseenkin oon ollut tyytyväinen. Mies taas valitsisi Samsungin, mutta eniten siksi, että se näyttää kivalta.
Mutta jos mulla nyt olisi vaihtoehtoina pari Samsungin konetta ja pari Boschin konetta, niin ottakaas kantaa, mikä merkki kannattaisi näillä tiedoilla valita
Samsung 8kg, linkous 1600, 749
Samsung 9kg, linkous 1600, 849
Bosch 8kg, linkous 1600, 899
Bosch 9kg, linkous 1400, 849
Noissa tilavin rumpu on Boschin 8kg koneessa (en ehkä tajua miten 9kg koneessa on pienempi tilavuus, mutta ei se mitään...)
Ite oon kallistunut Boschiin, koska saman merkin astianpesukoneeseenkin oon ollut tyytyväinen. Mies taas valitsisi Samsungin, mutta eniten siksi, että se näyttää kivalta.