Samsung s5230-puhelin teinille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nomparelli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nomparelli"

Vieras
13v teinin vanha puhelin (muistaakseni nokia 3720) meni rikki ja aikeissa ostaa uusi. Ollaan mietitty tuota samsung s5230-älypuhelinta, olisi Gigantissa tällähetkellä 69€. Onko hyvä teinille, tykkääkö nuori..?

Teini haluaisi siis jonkin moisen älypuhelimen, ja tuossahan olisi aika halpa sellainen. Kovin kalliiseen ei nyt olisi varaa, joten tuosta hintaluokasta jos saisi niin hienoa!

[QUOTE="nomparelli";26112904]13v teinin vanha puhelin (muistaakseni nokia 3720) meni rikki ja aikeissa ostaa uusi. Ollaan mietitty tuota samsung s5230-älypuhelinta, olisi Gigantissa tällähetkellä 69€. Onko hyvä teinille, tykkääkö nuori..?

Teini haluaisi siis jonkin moisen älypuhelimen, ja tuossahan olisi aika halpa sellainen. Kovin kalliiseen ei nyt olisi varaa, joten tuosta hintaluokasta jos saisi niin hienoa![/QUOTE]

Mistähän me teinisi ajatukset mahdollisesti tietäisimme?

No mun mielestä tota ei voi älypuhelimeksi kutsua, Google Mapsiin ja Facebookiin pääsee mutta sekin maksaa erikseen.

Mutta on kyllä hyvä puhelin, oli itselläni pari vuotta ennenkuin ostin Samsung Galaxyn :) Suosittelen kyllä, helppokäyttöinen ja nätti.

Kertokaapas palstamammat: mikä TEIDÄN mielestänne on älypuhelin?

Sellanen jolla pääsee esim internetissä mille sivulle vaan, voi ladata kaikenlaisia hyötysovelluksia jne. Esim. tolla Samsungilla jonka nyt ostin voi tehdä mitä vaan videoiden katselusta tyyliin kirjanpitoon.

Aloittajan tarkoittamaan puhelimeen voi ladata joitain pelejä nettikaupasta 5e/kpl ja tosiaan sinne Facebookkiin pääsee, mutta se maksaa kokoajan. Oli siitä puhelimesta hyötyä kun tarvitsi reittiopasta tai Google Mapsilla suunnistelin Espanjassa, lasku oli kyllä myös sen mukanen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sellanen jolla pääsee esim internetissä mille sivulle vaan, voi ladata kaikenlaisia hyötysovelluksia jne. Esim. tolla Samsungilla jonka nyt ostin voi tehdä mitä vaan videoiden katselusta tyyliin kirjanpitoon.

Aloittajan tarkoittamaan puhelimeen voi ladata joitain pelejä nettikaupasta 5e/kpl ja tosiaan sinne Facebookkiin pääsee, mutta se maksaa kokoajan. Oli siitä puhelimesta hyötyä kun tarvitsi reittiopasta tai Google Mapsilla suunnistelin Espanjassa, lasku oli kyllä myös sen mukanen.

siis tossa on nettiselain, niin kai sillä pääsee mille sivulle vaan, ja ainahan netti maksaa jos ei sulla oo mobiililaajakaista tilattuna.

Samanlaisen laskun olisit ihan tuolla nykyiselläsikin saanut.

[QUOTE="aloittaja";26114202]Up! Lisää vastauksia kaipaan.

Joo, niinkuin joku sanoi ette voi tietää oman teinini ajatuksia, mutta pyytelisin vaan mielipiteitä tuosta puhelimesta.[/QUOTE]

Sano teinille, että tuon puhelimen saa ja hinta on tuo. Jos kalliimman haluaa, kaivaa erotuksen itse jostain.

Mulla on ko. puhelin. Ihan ok on ollut, vuoden käytön jälkeen akku on todella huono, melkein joka päivä joutuu lataamaan. Peruspuhelin, toista samanlaista en kuitenkaan ostaisi. Talvella pakkasessa "pätkii" jonkun verran, lisäksi noin kerran kuukaudessa unohtaa herättää :/
Varmaan teinille ihan hyvä puhelin on :)

[QUOTE="mä";26113331]siis tossa on nettiselain, niin kai sillä pääsee mille sivulle vaan, ja ainahan netti maksaa jos ei sulla oo mobiililaajakaista tilattuna.[/QUOTE]

Tossa sun tai AP:n, en tiedä oletko hän, linkkaamassa puhelimessa ei pääse mille tahansa nettisivulle, tai ainakaan käyttämään sitä palvelua normaalisti.

No ei se vaan toimi samalla tavalla kuin älypuhelimissa. Kaikki sivut joilla on oma mobiiliversio toimii ihan ok (kuten www.m.facebook.fi, m.reittiopas.fi....)
Suosittelen silti sitä puhelinta normaaliin käyttöön.

En siis ole ap, mutta mäkin olen kiinnostunut tuosta. Mulla on itselläni x3-02, eikä sekään mikään ihme älypuhelin ole, eikä kaikkien sivujen käyttäminen niin helppoa ole, mutta kyllä sillä nyt iltalehdet ja vauvapalstan sekä tän plussan selaa. Mietin vain, voiko tuota käpysempi enää ollakaan. Ei ainakaan tässä videossa näytä ettei pääsis mihinkään?

Samsung s 5230 - opera mini 5 - PARTE 2 - YouTube

Yhteistyössä