Samsung galaxys4. Kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieasss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieasss

Vieras
Nyt läksi lumia!! Mitä enemmän uusia päivityksiä tulee sen enemmän puhelimeen tulee vikaa ja jos et taas päivitä - vikaa on silti.

Olen miettinyt seuraavaksi luuriksi kyseistä puhelinta. Onko kokemuksia? Onko kovan hintansa veroinen? Vai olisiko joku muu parempi?

[QUOTE="vieras.";29842994]Osta Galaxy S5, saat vielä enemmän hukattua rahaa täysin turhiin ominaisuuksiin ja järkyttävään käyttöliittymään.[/QUOTE]

Uusinta uutta en tarvitse. Mutta perusteleppa hieman tuota kommenttiasi. Listaa vähän mitä pitää sisällään tuo mielipide.

[QUOTE="Aloittaja";29843025]Uusinta uutta en tarvitse. Mutta perusteleppa hieman tuota kommenttiasi. Listaa vähän mitä pitää sisällään tuo mielipide.[/QUOTE]

Halvemmallakin saa virusimurin. S4 on niin turha julkaisu kuin olla ja voi, ominaisuuksiltaan kosmetiikkaa ovat uudistukset S3:een nähden, viitonen samanlainen turhake. Tai kerro, mitä ominaisuuksia et saa järkevämmän hintaisista?

[QUOTE="vieras.";29843041]Halvemmallakin saa virusimurin. S4 on niin turha julkaisu kuin olla ja voi, ominaisuuksiltaan kosmetiikkaa ovat uudistukset S3:een nähden, viitonen samanlainen turhake. Tai kerro, mitä ominaisuuksia et saa järkevämmän hintaisista?[/QUOTE]

Ok. No minähän kyselin että mikäs muu luuri olisi hyvä?
Ja mitä tarkoitat virusimurilla? Kuinka se niin virusimuri nyt on? Kuten esim jos verrataan vaikkapa siihen päivityksistä pieleen menevään lumiaan?

Mulla on S3. Nelonen oli uutta luuria ostatellessani juuri tullut markkinoille ja pudotti noiden hinnan tosi sopuisaksi, joten aikani vertailtuani tulin siihen tulokseen, että S4 ei tarjoa mitään olennaista etua mutta hintaa sillä oli tuplat. Ihan tyytyväinen olen ollut - ainoo on, että akku kuluu nopeesti jos yhtään muuta tekee kuin peruskäyttöä, mutta eikös tuo liene sama tilanne kaikissa älykännyissä.

Mulla on S3. Nelonen oli uutta luuria ostatellessani juuri tullut markkinoille ja pudotti noiden hinnan tosi sopuisaksi, joten aikani vertailtuani tulin siihen tulokseen, että S4 ei tarjoa mitään olennaista etua mutta hintaa sillä oli tuplat. Ihan tyytyväinen olen ollut - ainoo on, että akku kuluu nopeesti jos yhtään muuta tekee kuin peruskäyttöä, mutta eikös tuo liene sama tilanne kaikissa älykännyissä.

Sama juttu kaikissa älyluureissa.
Eli onko tuo galaxy s3 melkein täysin sama kuin nelonen? Mitä eroa niissä on?

[QUOTE="Aloittaja";29843056]Ok. No minähän kyselin että mikäs muu luuri olisi hyvä?
Ja mitä tarkoitat virusimurilla? Kuinka se niin virusimuri nyt on? Kuten esim jos verrataan vaikkapa siihen päivityksistä pieleen menevään lumiaan?[/QUOTE]

Androideille on päälle satatuhatta toimivaa haittaohjelmaa, Windows Phonelle ja iOS:lle ei ainoaakaan.

[QUOTE="Aloittaja";29843095]Sama juttu kaikissa älyluureissa.
Eli onko tuo galaxy s3 melkein täysin sama kuin nelonen? Mitä eroa niissä on?[/QUOTE]
En mä enää muista tarkalleen, mutta jotain mulle turhia ominaisuuksia ne oli. En mä ton S3:nkaan kaikkia jujua tiedä ja käytä, joten en oo kyllä jäänyt mitään niitä S4:n hienouksia kaipaamaan. Mutta riippuu varmaan pitkälti siitä, mitä puhelimeltaan haluaa. Mä käytän puheluihin, teksti- ja nettiviestintään, sähköpostiin, surffailuun. Hyvin riittää siihen.

Itselläni on Galaxy S3. Sen uudenpaa ei kannata ostaa. Esim. Galaxy S2 Plus on hieno ja hyvä puhelin. Seuuraavaksi ostan ehkä Galaxy S6 puhelimen, jos siinä jotain oikeita uudistuksia.

Mulla on toiminut hyvin jo vuoden ja olen tyytyväinen :) Ei mitään huonoa sanottavaa. Näyttökin hyvän kokoinen netissä surffailuun. Oikeastaan ainoa miinus on luurin iso koko jos säilyttäisin sitä taskussa, mitä en tietystikään naisena tee. Joten miehenä en ehkä hankkisi näin isoa ;)

Onko s3:lla ja s4:lla miten paljon koko eroa?
S4:ssa on ainakin tosi hyvä kamera, joka itselleni erittäin tärkeä ominaisuus kännykässä. Samoten sujuva netin käyttö.

Yhteistyössä