Sampo-paska-verkkopankki ei toimi taaskaan!!##%%&&!!½½§§

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Java-shit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Java-shit

Vieras
Oikeesti...laskut maksamatta ja tonne ei pääse!!! Heti, kun kirjottaa tunnarit etusivulle, Windows ilmottaa,että IE lakkasi toimimasta...ja käynnistää sit nettiyhteyden omin päin uudestaan...
TOIMIIKO TUO VERKKOPANKKI MUILLA???

Vaihoin pankkia kun täällä ei ole Sampoa mutta mulla on opintolainaa Sampolle vielä alle 1000e maksussa.Eli säästötilinä auki tuon opintolainan takia. Kävin neuvottelemassa maksuista kun viimeksi onnistui että maksan 3. erässä puolen vuoden maksun. Noh, nyt kun Sampo ei oo sama pankki niin ei kuulemma ole niin taipuisa näissä maksuissa. Yrittää neuvotella (pankki ukko) että voisi siirtää puollella vuodella, mutta kun se on jo niin vanha laina ettei varmaan mene läpi.. Ei sen tietokonekkaan antanut siirtää. Minä vaan sanoin että maksan sen erissä joko 2-3 kun ei oo rahaa n500e maksaa kerralla. Kun ois tienny tämän olisin aikasemmin maksanu, etu käteen. Mutta joulukuussa se vielä onnistu. Siinäpähän karhuaavat jos kuukaus tai pari ei jaksa oottaa!

Eiks opintolainatkin voi siirtää toiseen pankkiin? Ainakin osuuspankin sisällä onnistui kun aikoinaan muutettiin niin siirrettiin toiselle konttorille laina. Otappa selvää. Mä en tuollaisen pankin asiakkaana olis hetkeäkään kun ei muuta ole kuin ongelmia.

Sanovat Nordeassa että tulis tappioo, korkokohan olis korkeempi ja siirto maksaa ja jotain muuta. Siksi jäi se siirto tekemättä. Eikä olis kun vähän maksussa, helmikuussa tai aikasemmin olisin maksanut pois koko jaskan!

Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:
Sanovat Nordeassa että tulis tappioo, korkokohan olis korkeempi ja siirto maksaa ja jotain muuta. Siksi jäi se siirto tekemättä. Eikä olis kun vähän maksussa, helmikuussa tai aikasemmin olisin maksanut pois koko jaskan!

Kysyppä osuuspankista..

Yhteistyössä