Sampo pankki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Siiri

Vieras
Onko "hyvä pankki"? Kuinkakohan ne myöntää asuntolainoja... KU puhuivat tuolla sivuillaan valtion takauksesta, + lainatakauksesta...
Onko kellään kokemuksia, mitä se niinko yleensäkki tarkottaa?? :)

Sisko miehineen vaihtoi just pois Sammosta jatkuvien korttiongelmien takia. Kun Sampo aikoo vielä yhdistyä baltian pankkien kanssa, niin mä harkitsisin tarkkaan. Nimittäin se yhdistyminen lienee yhtä iso kuin ongelmia aiheuttanut Danskebankin kanssa yhdistyminen.

Alkuperäinen kirjoittaja pommi:
No sampo pankilla on kyllä viime aikoina ollu niin paljon kaikkia ongelmia että itse en sen pankin asiakkaaksi ryhtyisi. Ja tuon lainatakauksen saa muistakin pankeista

No kyllä mies äsken kiroili enemmän OP:n nettipankin takia, kuin minä Sammon takia koko vuonna, joten ei siitäkään kannata heti käsitystään vetään. Sammon ongelmat ovat varmaan jo suurimmaksi osaksi väistyneet.

Enemmän kannattaa katsoa kokonaishintaa, mitä eri pankeissa teille tarjotaan. Pankit kannattaa ehdottomasti kilpailuttaa, mutta se että äitiA tykkää yhdestä ja äitiB käyttää toista. Sillä ei ole merkitystä oikeastaan, koska asiakkuus ja hinta lasketaan juuri sinulle...

älä ainakaan ota sitten suoravelotuksella niitä lainojen takasin maksua,ovat kämmäilleet siinä ainakin mulla niin paljon että luovutin.asiakas palvelussa väittivät että olen jättänyt aikaisemmin jonkin erän maksamatta kun tililtä oli kadonnut 3kertaa lyhennettävä summa (olin aikaisemmat lyhennykset jo tarkastanut ja silti puhelimessa tämä elämäänsä kyllästyneen oloinen nainen väitti mun unohtaneen aikasemmin maksaa jne )

Nykyään olen onnellinen Nordean asiakas eikä ainakaan vielä mitään motkottamista

Ougei :) Ihan vaa sen takia kyselen, ku asuntolainaa tässä oon hakemassa, ja koska op.sta sanotttiin, ettei onnistu, ni asunnon välittäjä vaa soitteli, että tekevät tiivistä yhteistyötä sampo pankin kanssa, et jos hän pyytää niitä ottamaan muhun yhteyttä, että saatais rahotus järjestymään.. Saas nyt nährä..mä alan olee jo ihan epätoivonen, ettei työssäkäyvä, kaksin lapsen kanssa elävä voi saada ASUNTOLAINAA... tai sais, mut sillä summalla ostasin yksiön :)
Tota vaa mietiskelin, että mitä tarkottaa toi lainatakaus...? onkos kellään tietowa?

Alkuperäinen kirjoittaja jybis harmaana:
älä ainakaan ota sitten suoravelotuksella niitä lainojen takasin maksua,ovat kämmäilleet siinä ainakin mulla niin paljon että luovutin.asiakas palvelussa väittivät että olen jättänyt aikaisemmin jonkin erän maksamatta kun tililtä oli kadonnut 3kertaa lyhennettävä summa (olin aikaisemmat lyhennykset jo tarkastanut ja silti puhelimessa tämä elämäänsä kyllästyneen oloinen nainen väitti mun unohtaneen aikasemmin maksaa jne )

Nykyään olen onnellinen Nordean asiakas eikä ainakaan vielä mitään motkottamista

meillä on yös tapahtunut näin että välillä lainaa lyhennetään 300 vähemmän kuin sovittu ja välillä 3 x se summa, ett kyllä vähän kypsyttää. Muuten suht hyvin toiminut meillä.

minä olen ollu ikäni sampon asiakas (siis alkujaan postipankin) ja vaikka nyt viimeisen vuoden aikana on ollut muka isommastiki häikkää niiden toiminnassa niin ei ole kyllä paljoa meidän arjessa tuntunut.

2 vuotta sitten mun mieskin siirty sampon asiakkaaksi, kun saatiin sieltä asuntolaina. ostettiin talo, joka maksoi 95000. saatiin valtion takaamaa lainaa 85000 ja sitten 15000 lisää, kun anoppi ja lanko takas sen. niillä on joku systeemi, että yks takaaja per 10000 tai jotain sinne päin.

Ollaan Sampopankin asiakkaita. Suuria ongelmia ei ole uudistuksen myötä ollut, kortit toimineet joka päivä ja joka kaupassa. Kortin toimintahäiriö voi olla kiinni myös kauppiaan laitteista. Verkkopankki hieman huononi mun mielestä entisestä, mut toimii sekin. Asuntolaina 180 000 ? meillä on sieltä, eikä muualta yhtä hyvää tarjousta saatu. Siellä ollaan ja pysytään kunnes joku tarjoo paremmin tai sit kaikki alkaa tökkiin siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ollaan Sampopankin asiakkaita. Suuria ongelmia ei ole uudistuksen myötä ollut, kortit toimineet joka päivä ja joka kaupassa. Kortin toimintahäiriö voi olla kiinni myös kauppiaan laitteista. quote]

Yleensä kortin häiriöt liittyy nimenomaan kauppiaan laitteeseen. Sillä ei ole mitään tekemistä itse pankin kanssa vaan maksupäätejärjestelmässä on ongelmia.

Ollaan Sampopankin asiakkaita. Suuria ongelmia ei ole uudistuksen myötä ollut, kortit toimineet joka päivä ja joka kaupassa. Kortin toimintahäiriö voi olla kiinni myös kauppiaan laitteista. quote]

Yleensä kortin häiriöt liittyy nimenomaan kauppiaan laitteeseen. Sillä ei ole mitään tekemistä itse pankin kanssa vaan maksupäätejärjestelmässä on ongelmia.

Mitenkähän mun kortilla ei oo olut ongelmia (POP) mutta miehen Sampo Pankin kortilla on jättänyt useammankin kerran ostokset ostamatta =)

Yhteistyössä