Sampo-pankki ja laskutuspalkkio

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kylläpä pistää vihaksi. Sampo-pankki aloittaa sitten näköjään veloittaa laskutuspalkkiota 1,50 e opintolainanlyhennyksestä?! Haloo! Eipähän ole tullut mitään ilmoitusta, että systeemit muuttuu niin, että laittavat paperilla tiedon lainanlyhennyksestä, siitäkö ne veloittaa 1,50? En ole pyytänyt paperiversiota, oletin että kaikki toimii niin kuin ennenkin. Kyllä lopetan tuon viimeisen tilinkin Sampo-pankista kun saan lainan maksettua pois.. Pelkästä käyttötilista, joka on pakko olla kun on opintolaina siellä, veloittavat jo 2,90 kk eli yhteensä menisi nyt maksua 4,40 e!!! Ihan sairaan kallista. Onko muille tullut laskutuspalkkion veloitusta?

Ai on joku muukin huomannut. Yritin etsiä Sampon nettisivuiltakin tietoa hinnoista, mutten löytänyt. Aion laittaa kyselyn sinne, kun nyt ensin saisin asennettua tarpeelliset ohjelmat, että saan verkkopankin auki. Törkeetä..!

Mulla tuli ennen uudistusta verkkopankissa sellainen kysely johon piti vastata, että haluaako jotain paperiversioita niin niistä menee maksu, mutta sähkösestä ei. Siis siinä vanhassa verkkopankissa n. 3 vko ennen muutosta oli siel yläkulmassa tieto että siihen piti vastata.

Aijaa.. itse käytän niin harvoin verkkopankkia, kun ei ole kuin tuo käyttötili, josta maksan opintolainaa pois. Olis kyllä ollut aiheellista laittaa paperilla se kysely.. Saiko opintolainan muuten maksaa ilman ylimääräisiä kuluja aikaisemmin pois, vaikka kerralla?

Tähän palatakseni vielä.. Nyt oli sitten laskutuspalkkio veloitettu tililtä. Kun katsoin tilitapahtumaa, siellä luki: Kiinnityspalkkio, ilman ilm. Siis mikä h......tin kiinnityspalkkio? Ja ilman ilmoitusta? Tosi kiva kun voivat alkaa laskutella ihan itekseen tälläsiä.. Laitoin kyselyn pankkiin jo viime viikolla, mutta en ole saanut vielä vastausta.

Samaa minullekin tulee ja ole jo kolme viestiä kyseisestä asiasta lähettänyt. Eikö tämä ole sopimusehtojen rikkomista ja ylimääräisiä maksujahan ei päitänyt asiakkaille tulla kun uuteen pankkiin liittyvät??
Mä suljen samantien tuon tilin kun laina on maksettu.. Meneekö tuo joka lyhennyksen jälkeen siis vai miten? Siitä ei tosiaan ollut sampon sivuilla mitään vaikka yritin etsiä..

Yhteistyössä