T
tyttelijee
Vieras
Heissan! oon 17 v. tyttö ja mulla on ollu nyt sen n. 40 päivää melkein jatkuva hiivatuledus. ennen kuukautisia alko tää vaiva ja kuukautiset tuntu vaan pahentavan asiaa. sit tuli ilmi et oli virtsatiehyetulehdus ja söin 10 päivää antibiootteja täysin tietämättömänä hiivan mahdollisuudesta ja ihmetelin vaan kun ei vaivat parane, menin uudestaan lääkäriin ja sain 1 fluconzalin ja 3 päivän gyno.daktarin emätinpuikot. Nee Sitten käytin ja siltikään ei helpottanu vaan lähinnä paheni... Sitten odottelin viikon ja kävin hakemassa uudestaan gynodaktariinit. Käytin 2 ja menin lääkäriin joka totes mun olevan allerginen niille ja määräs 4 fluconzalia aina 3 päivän välein. + canesten 3 päivää emätinvoiteen samaan aikaan. noh se autto taas ehkä puoleks päivää jopa (jee) ja sen jälkeen alko kuukautiset uudestaan ja nyt hiivan oireet uusii... Seksielämä on tällä on ollu 0 nyt sen 4-5 viikko...
eli kysyisin että onko kellään kokemuksia siitä että fluconzalit ei helpota? tai ihan vaan että onko kellään vastaavasta kokemusta ja miten päässy eroon???
kaikki maailman puolukan syönnit ja gefilusmehut ja jugurtit ymsymsyms on käyty jo lähi ja maitohappobakteereja syön 2 pilleriä päivässä n. nykyään. Alkaa vaan suututtaa tää tilanne ku haittaa jo normaalielämää niin paljon...
eli kysyisin että onko kellään kokemuksia siitä että fluconzalit ei helpota? tai ihan vaan että onko kellään vastaavasta kokemusta ja miten päässy eroon???
kaikki maailman puolukan syönnit ja gefilusmehut ja jugurtit ymsymsyms on käyty jo lähi ja maitohappobakteereja syön 2 pilleriä päivässä n. nykyään. Alkaa vaan suututtaa tää tilanne ku haittaa jo normaalielämää niin paljon...