Sammy`s Pudding vanukkaasta. Onko teille sattunut kohdalle paskaa satsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sammys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samaan kakkaan mekin langettiin. päiväystä 18.08 asti. 2 purkkii homeessa kaks oli kai ok. Ei oo lapset ainakaan vielä valitellut vatsaoireita. Soitin Prismaan sieltä pyydettiin ottamaan yhteyttä Inex:iin. Vastausta odotellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Jan:
Samaan kakkaan mekin langettiin. päiväystä 18.08 asti. 2 purkkii homeessa kaks oli kai ok. Ei oo lapset ainakaan vielä valitellut vatsaoireita. Soitin Prismaan sieltä pyydettiin ottamaan yhteyttä Inex:iin. Vastausta odotellaan.

Näin meilläkin... ihan vihree oli vanukkaan päällys ja päiväystä 18.08 saakka. 3purkkia oli sitten ihan ok, luultavasti, sillä viimenen oli toi homeinen :x
minne siitä voi palautetta laittaa? oli se pahvi jo roskissa ja uusia EN osta!

minäkin ostin paketin tässä joulun alla ja ensimmäisestä löytyi puolivälissä purkkia jonkun vastaavan purkin ryttynen, repeytynyt folio kansi. joo toisia ei haluttanut enää alkaa edes tutkimaan mitä niistä mahd. löytyisi.Palautteen tein inexille,vastausta ootellaan.

Hetkinen! Mikä tämä maaginen paskavanukas oikein on, kun sitä tuntuu koko palsta maistelleen, ja itse en ole moisesta tuotteesta ennen kuullutkaan. Joku sulkaavanukas? Minkälainen pakkaus?

Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Hetkinen! Mikä tämä maaginen paskavanukas oikein on, kun sitä tuntuu koko palsta maistelleen, ja itse en ole moisesta tuotteesta ennen kuullutkaan. Joku sulkaavanukas? Minkälainen pakkaus?

Tiikerivanukasta, saa ainakin Prismasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:

hassua mutta ostin tänään ekaa kertaa sitä, kun paula-vanukkaat olivat kaupasta loppuneet. Ihan kökön makuista, en toiste osta! Ei varmaan pilallista, mutta ihan hirveälle maistui paulaan tottuneena!

hyiiiiii meille kävi äsken samat!!! siis ennenkuulumatonta. mä heti googletin sammy's pudding ja oon hiukan tyrmistynyt, että täältä löytyy näin pitkä ketju asiasta! HUH HUH. neljästä kolme hyviä ja yks maistui LIIMALTA?! siis jos nyt voi ihminen kuvitella miltä liima maistuu :D jos joku vielä lukee tätä ketjua niin mihin vois ottaa yhteyttä? aivan kuvottava haju tossa jugurtissa ja mä menin syömään lusikallisen ja oksettaa. hyi jos joku on oikeesti laittanu jotain liimaa sinne :S semmosta jolla esim kansi "liimataan" kiinni siihen muovipurkkiin. pistäkää meiliä te jotka olette saaneet selville asiasta edes että mihin voi ottaa yhteyttä. inexille? meiliä -> ummsahar@hotmail.com

Kahdesti tullut vahingossa ostettua ja voin sanoa ettei kaikki inkkarit oo kanootissa tällä vanukkaalla. Aivan todella hirveän makuista, esanssinen jauhoinen liimavanukashan se on.. Kerrassaan karmea jälkimaku. Söin juuri vanukasta ja hyi olkoon mikä maku, niinpä googletin ja tänne päädyin ja joutaa vanukas kyllä suoraan roskikseen.. Enää en tätä suuhuni pistä.
Sammyn jäännökset boikottiin!