sammutatko netin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
aina ku lähdet vähäksi aikaa pois?

Mä oon huomannu et mulla on sellainen tapa.. :D ..tosin se johtuu siitä, et Neiti yleensä yrittää tulla palstailemaan jos mä en nää :laugh: :laugh:

pitäis vissiin opetella laittaa läppäristä kansi kii, niin ei aina tarttis sammuttaa, mutku se käy niin automaattisesti se sammuttaminen :whistle:

En... vaikka mä sammutan koko läppärin, niin meillä on netti silloinkin päällä. Wlan jyllää siis koko ajan ympärillämme, vaikka koneet ois kiinni. Tosin sitten se sammuu, kun jatkojohdon päässä olevasta kytkimestä sammutetaan virta =)

Mut joo, lisään vielä, että en mä läppäriäkään joka välissä sammuta :) Kansi kiinni vaan. Eikä lapset mene koneelle ilman lupaa.

siis en mä sammuta konetta, vaan ihan tuon netin..pöytäkonetta ku käytin niin nostin vaan näppiksen pois, ja hiiren..nyt ku tää läppäri on tuossa hyllyllä, niin Neiti onnistuu aina menee siihen ku mä en nää :D

Ja huvittaa siis itseäkin tuo tapa..mistä lie tullut tavaksi.

siis suljen tuolta ruksista kun meen muualle..

Meillä tietokone päällä aamusta iltaan ja illasta aamuun.netin sammutan tuosta ruksista.Jos lähdetään esim.viikonlopuksi pois kotoa niin sitten sammutan koko masiinan.Niinkuin tänään kun lähdetään mun iskälle pariksi yöksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Älkää nyt hyvät ihmiset koko nettiä sammuttako! Mitäs me muut sillä aikaa tehdään, kun netti on sammutettu? Katkaiskaa vain se oma yhteys nettiin :D

siis jos mä en ehdi palstailee, ei tarvii muidenkaan pystyä :kieh:

Ja taas muuten tottumuksesta sammutin, ku hetkeks poistuin paikalta :ashamed:

Yhteistyössä