Samma,hiivatulehdus ja nännienrikkoutuminen? Kaikki konstit mitä olette kokeilleet?

  • Viestiketjun aloittaja vieras22
  • Ensimmäinen viesti
vieras22
Minulla nyt viidettä viikkoa nänninpäät halki.Tai oikeastaan nännin alta halki.
Vauvalla oli sammas ja olen sen saanu hoidettua vauvan suusta pois puolukalla ja sitruunalla.
Mut nämä minun rinnat ei ota parantuakseen.
Olen kokeillut iho öljyä,bebantgeenia,perusrasvaa,daktariinia,lasolia,ilmakylpyjä (yöt ilman paitaa ja päïvät ilman liivejä) ja lisäksi kaalta. Ja yhä ovat halki. Ovat jo sen vertaa parantuneet ei pystyy jo imettään ilman hengen pidätystä ja tuskaa. Muutaman kerran olen lypsänyt mut vaiva aika huonosti syö pullosta. Rintakumia en ole kokeillut.
Vauva 4kk et vielä aijon imettää vielä pitkään ja on täysimetyksellä edelleen.

Lääkäri ja terka ei osannu oikeen antaa neuvoja joten osaatteko te.
 
Minä vain
Minulla ainakin rintakumi autoi ja lampaanrasvasta tehty salva. En muista nimeä.. Mut se teosi parissa päivässä. Se on tarkoitettu ihan rikkoutuneisiin nänneihin.
 
vieras22
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Rintoihin on tarttunut sammas myös, eli sama hoito kuin lapsen suun sammakseen. Tai hae lääkekuuri.
Kyllä ja olen sen hoitanu pois. mm sillä sitruunalla,puolukalla ja tuolla daktariinillä joka on hiivasieneen tarkoitettu.
Mikä siihen muu auttas? Mikä lääkekuuri?

 
vieras
mulla oli 4 kuukautta itsellä ja vauvalla paha sammas.kokeilin aivan kaikki keinot. lopulta auttoi lääkärin määräämä voide.en muista nimeä, mutta kyllä lääkäri sen tietää, kun sanoo, että on sammasta
 
vieras22
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla oli 4 kuukautta itsellä ja vauvalla paha sammas.kokeilin aivan kaikki keinot. lopulta auttoi lääkärin määräämä voide.en muista nimeä, mutta kyllä lääkäri sen tietää, kun sanoo, että on sammasta
;)eihän tuo tiennyt!:eek:
Eikä terkkakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:
Minulla ainakin rintakumi autoi ja lampaanrasvasta tehty salva. En muista nimeä.. Mut se teosi parissa päivässä. Se on tarkoitettu ihan rikkoutuneisiin nänneihin.
rintakumi voi olla paha juttu , kun rinnoissa on sammasta, kerää kosteutta. eikä mitkään luonnonrasvat auta, kun on kunnolla rikki. eli lekurilta voide vaan.
 
rupsukka harmaana
Mä taas jouduin lopettamaan imetyksen, ainoa mikä lopulta autto! Sitten paranikin nopeesti. Mutta sehän ei nyt tietenkään tule kyseeseen. Mulla oli poika jo reilun 8 kk silloin. Olisin kyllä vielä halunnut imettää! Mutta kivuttomasti se sitten kävi, poikakin tyytyi osaansa...:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei nyt löysin, Primafucort, se auttoi tosi hyvin!
Mihin Pimafucort-valmistetta käytetään?

Valmistetta käytetään ihon bakteeri- ja hiivasieni- tai sienitulehdusten (sekainfektioiden) lyhytaikaiseen hoitoon.
 
kynäilijä
Forever-tuotteet on aivan parhaita. Ne on puhtaita aloe vera-tuotteita ja on niin hellävarasia, että niitä voi laittaa vaikka vauvan suuhun. Ei saa tavallisista kaupoista, myydään "kädestä käteen". Geeli toimi mun nänneihin tosi hyvin. Parantu parissa päivässä. Se on mulla jokakesänen vaiva, kun oon allerginen märälle uimapukukankaalle. Saan inhottavaa ihottumaa ja sit yöllä unissani raavin...
 
-
Voisko se sammas olla vauvalla vielä oireettomana, jos ap:lla nänni rikki edelleen? Sitruunat, puolukat ja ihan lääkkeet olikin jo ollut käytössä, mut mites vissyllä pyyhkiminen? Vauva ei varmasti tykkää, mutta kostuttaa vaikka puhtaan rätin kunnolla vissyllä (ja ei mitään maustettuja, vaan sitä peruskamaa, sitä suolaista) ja pyyhkii vauvan suun ja kielen sillä, samoin uudella puhtaalla nännin.
Ja sitruunat ja puolukat oli varmaan laitettu myös vauvan suuhun (niin ikävää kuin se onkin)?
 
vieras22
Alkuperäinen kirjoittaja Tuli mieleen:
Oletko varma että vauvalla on oikea imuote? Voisi vaikuttaa myös siihen että rinnanpäät ei parane. varsinkin kun sanoit että vauvan suusta on sammas parantunut.
On ihan oikea ote.
Kiitos teille vastauksista.
 
vieras22
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Voisko se sammas olla vauvalla vielä oireettomana, jos ap:lla nänni rikki edelleen? Sitruunat, puolukat ja ihan lääkkeet olikin jo ollut käytössä, mut mites vissyllä pyyhkiminen? Vauva ei varmasti tykkää, mutta kostuttaa vaikka puhtaan rätin kunnolla vissyllä (ja ei mitään maustettuja, vaan sitä peruskamaa, sitä suolaista) ja pyyhkii vauvan suun ja kielen sillä, samoin uudella puhtaalla nännin.
Ja sitruunat ja puolukat oli varmaan laitettu myös vauvan suuhun (niin ikävää kuin se onkin)?
Meidän vauvalle nuo puolukat ja sitruunamehut oli herkkua. Suuttu ku en antanu lisää :D
 
vieras22
Alkuperäinen kirjoittaja kynäilijä:
Forever-tuotteet on aivan parhaita. Ne on puhtaita aloe vera-tuotteita ja on niin hellävarasia, että niitä voi laittaa vaikka vauvan suuhun. Ei saa tavallisista kaupoista, myydään "kädestä käteen". Geeli toimi mun nänneihin tosi hyvin. Parantu parissa päivässä. Se on mulla jokakesänen vaiva, kun oon allerginen märälle uimapukukankaalle. Saan inhottavaa ihottumaa ja sit yöllä unissani raavin...
Kaikki tuota aloe veraa kehuu mut mä en ole sen hyvyyttä päässyt vielä kokeen. On minulla sitä geeliä. Tosin erimerkkistä. Mä lähinnä käytän sitä lapsille ''kaikkienkipeiden hoitoon''. Auttaa aina ;):D ainakin psykölogisesti.
 
vieras22
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei nyt löysin, Primafucort, se auttoi tosi hyvin!
Mihin Pimafucort-valmistetta käytetään?

Valmistetta käytetään ihon bakteeri- ja hiivasieni- tai sienitulehdusten (sekainfektioiden) lyhytaikaiseen hoitoon.
Minulla on tuota daktariniä ja se on kans samaan asiaan.

Mä vaan itse meinaan et ku on vielä tämmöset helteet ja tuo haava aukeaa joka imetyksen aikana niin ettei se vaan mitään muuta tulehdusta siihen kehitä. Tai ole jo kehittäny.
Niin varmaan se sitten märkis.
Ja jotenki minusta tuntuu ettei siinä enään sitä hiivatulehdusta ole,et on vaan tuo haava joka ei mene umpeen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras22:
Alkuperäinen kirjoittaja kynäilijä:
Forever-tuotteet on aivan parhaita. Ne on puhtaita aloe vera-tuotteita ja on niin hellävarasia, että niitä voi laittaa vaikka vauvan suuhun. Ei saa tavallisista kaupoista, myydään "kädestä käteen". Geeli toimi mun nänneihin tosi hyvin. Parantu parissa päivässä. Se on mulla jokakesänen vaiva, kun oon allerginen märälle uimapukukankaalle. Saan inhottavaa ihottumaa ja sit yöllä unissani raavin...
Kaikki tuota aloe veraa kehuu mut mä en ole sen hyvyyttä päässyt vielä kokeen. On minulla sitä geeliä. Tosin erimerkkistä. Mä lähinnä käytän sitä lapsille ''kaikkienkipeiden hoitoon''. Auttaa aina ;):D ainakin psykölogisesti.
Noissa sitä aloe veraa on ihan oikeasti. Kaupan tuotteissa se on käytännössä kusetusta. Nuo, mitkä minä mainitsin, on saanu monelta lääkäriltäkin siunauksen.
 
vieras22
Alkuperäinen kirjoittaja Kynäilijä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras22:
Alkuperäinen kirjoittaja kynäilijä:
Forever-tuotteet on aivan parhaita. Ne on puhtaita aloe vera-tuotteita ja on niin hellävarasia, että niitä voi laittaa vaikka vauvan suuhun. Ei saa tavallisista kaupoista, myydään "kädestä käteen". Geeli toimi mun nänneihin tosi hyvin. Parantu parissa päivässä. Se on mulla jokakesänen vaiva, kun oon allerginen märälle uimapukukankaalle. Saan inhottavaa ihottumaa ja sit yöllä unissani raavin...
Kaikki tuota aloe veraa kehuu mut mä en ole sen hyvyyttä päässyt vielä kokeen. On minulla sitä geeliä. Tosin erimerkkistä. Mä lähinnä käytän sitä lapsille ''kaikkienkipeiden hoitoon''. Auttaa aina ;):D ainakin psykölogisesti.
Noissa sitä aloe veraa on ihan oikeasti. Kaupan tuotteissa se on käytännössä kusetusta. Nuo, mitkä minä mainitsin, on saanu monelta lääkäriltäkin siunauksen.
Tuo näyttää olevan dermosilin aloe geeliä.
Minäpä kokeilen vielä sitäkin. Niin eiköhän tässä ole jo melkoinen sekamelsta jo rasvoja.
Ku vois heilua vielä ilman paitaakin niin hyvin tuulettuis mut ei ihan viihti. Ku ei tiedä milloin tänne ilmaantuu joku...
 

Yhteistyössä