samalle kurssille jolla "outo" ystävä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuttu

Vieras
Mulla on ollut ystävätär johon tutustuin yhdellä kurssilla,annoin puh.nron ja hän soitteli aina välillä. Sitten yhtäkkiä laitto viestiä että pitää puhelimen kiinni ja että soitellaan myöhemmin(kahden, kolmen kuukauden päästä).
Ihmettelin voiko ystävyyden laittaa lomalle.
Kesällä soitteli ja sanoi että nähtäisiin eräällä toisella kurssilla. Viimeksi kun soitin, toivotteli sitten vaan hyvää jatkoa ja nyt en tiedä viitsisinkö hakea edes sinne kurssille kun en tiedä miten hän suhtautuu minuun. En ehkä uskalla enää
tuppautua hänen seurassaan ulos kun kurssi-ilta loppuu. Viime kurssilla kävelimme aina yhdessä asemalle.
Emme ole tavanneet ollenkaan viime kurssin jälkeen, vaikka hän kävi täällä kaupungissa. Mietin vaan meneekö mulla se kurssi ihan pilalle jos hän on outo siellä suhteessa minuun? Olen herkkä toisten ihmisten suhteen.

Tee niitä asioita, mitä haluat tehdä. Jos haluat mennä kurssille, menet. Keskityt omiin asioihisi, et siihen, mitä joku muu sinusta on mieltä.
Jämäkkyyttä elämään, siskoseni!

Mikset muka uskaltaisi hakea kurssille jos hän on siellä? :o Ihan selvästi hän ei halua oikeaksi ystäväksi vaan pitää sinua vaan "kurssiystävänä". Ei hänen tarvi olla kurssilla yksin ja on vakipari tehtäviin jne. Ei se susta oikeaa ystävää halua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tee niitä asioita, mitä haluat tehdä. Jos haluat mennä kurssille, menet. Keskityt omiin asioihisi, et siihen, mitä joku muu sinusta on mieltä.
Jämäkkyyttä elämään, siskoseni!

Niinhän se on. Tutustuimme sen verran hyvin että tuntuis oudolta jos ei oliskaan enää sitä yhteistä matkaa asemalle, esimerkiksi.
Olen tosiaan herkkä näissä ihmissuhdeasioissa ja paha olokin voi lähteä
jylläämään jos toinen käyttäytyy oudosti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuinka:
hyvin tunnet hänet?
Jospa hän on ollut hoidossa tuona aikana? Mielenterveys, muu sairaus, katkolla tai ulkomailla tai vaikka lusimassa.

Sen verran että ollaan puhuttu henkilökohtaisia asioita ja meillä on yhdistäviä juttuja takana. Tiedän kyllä että hänellä on rankkoja juttuja takana, kuten mullakin. Kerran kysyin puhelimessa että jos nähtäisiin täällä päin(oli seuraavana pvänä kaupunkiin tulossa) niin hän puhui vain kesästä, jolloin suunnitteli tänne tuloa.

Yhteistyössä