Samalla nimimerkillä kaksikin käyttäjää??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Satuin tuossa vilkaisemaan yhtä nimimerkkiä ja sille sattuisi kaksikin käyttäjää olemaan?? Voiko olla mahdollista vai vaan tätä uudistuksen puutteita? Toinen kirjoittaa nimmarinsa capslock päällä ja toinen "normaalisti". Ja kumpikin oli muka kirjautuneet viimeksi samaan aikaan.
Kunhan vaivaa kun ei muutakaan (c=

Alkuperäinen kirjoittaja Tättärä harmaana:
Ja mun nicillä löyty viestejä, joita en ole edes kirjottanut, mutta mun profiilikin aukeaa??

näin, tosin samalla saa jumalalliset valtuudet muokata kaikkia nikillään kirjoituttja juttuja :D

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tättärä harmaana:
Ja mun nicillä löyty viestejä, joita en ole edes kirjottanut, mutta mun profiilikin aukeaa??

näin, tosin samalla saa jumalalliset valtuudet muokata kaikkia nikillään kirjoituttja juttuja :D

Niinpä, mä laitoinkin tohon aikasempaan ketjuun kun tästä oli puhetta, että kohta täällä on ilmiriita, kun tapellaan asioista, joita on "muka" kirjottanut se ja se... jne :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Satuin tuossa vilkaisemaan yhtä nimimerkkiä ja sille sattuisi kaksikin käyttäjää olemaan?? Voiko olla mahdollista vai vaan tätä uudistuksen puutteita? Toinen kirjoittaa nimmarinsa capslock päällä ja toinen "normaalisti". Ja kumpikin oli muka kirjautuneet viimeksi samaan aikaan.
Kunhan vaivaa kun ei muutakaan (c=

mites yv.t sitten jms. voiko se toinen samanmerkkinen musta päästä kaikkiin tietoihin. muutella profiileja? tai muokkailla jo kirjoitettuja juttuja. tosi outoa.

Yhteistyössä