Samaan aikaan dildolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MindWill
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MindWill

Vieras
Minä ja kumppanini haluaisimme kokeilla että antaisin kumpaankin samaa aikaa (pimpero ja anaali)
Jos ostamme/omistamme dilon, missä asennossa parhaiten saisin laitettua sen anaaliin kun itse olisin pimperossa?
Kannattaako olla kova vai pehmeä dildo?
Vai peräti anustappi?
Ja jos on anustappi, pitääkö sitä itse kädellä liikurella vai vaan "Jättää" siihen samaksi aikaa kun itse tekee ykköseen?

Onko helpointa liikutella jotain toisessa reiässä jos nainen on päällä ja itse on ykkösessä?

Kokemuksia?

Mistä ite olette tykänneet/omistatte itse??

ELi nyt siis: Miten saan parhaiten tehtyä tytölleni kahteen samaa aikaa?

Minä ja kumppanini haluaisimme kokeilla että antaisin kumpaankin samaa aikaa (pimpero ja anaali)
Jos ostamme/omistamme dilon, missä asennossa parhaiten saisin laitettua sen anaaliin kun itse olisin pimperossa?
Vai peräti anustappi?
Ja jos on anustappi, pitääkö sitä itse kädellä liikurella vai vaan "Jättää" siihen samaksi aikaa kun itse tekee ykköseen?

Onko helpointa liikutella jotain toisessa reiässä jos nainen on päällä ja itse on ykkösessä?

Kokemuksia?

selviää varmaankin parhaite. Tykätään eri asioista ja anatomiakin on erillainen kaikilla. Ei kaiken tarvi olla "täydellistä" ekalla yriittämällä. Joitakin asioita ei voi oppikirjan mukaan harrastaa.

Viimeksi muokattu:
selviää varmaankin parhaite. Tykätään eri asioista ja anatomiakin on erillainen kaikilla. Ei kaiken tarvi olla "täydellistä" ekalla yriittämällä. Joitakin asioita ei voi oppikirjan mukaan harrastaa.

Olen samaa mieltä, että tällaiset keskustelupalstat eivät ole paras mahdollinen tietolähde. Kokemus tekee mestarin sanotaan. Vaikuttaa siltä, että olet kuin insinööri Pentti, joka on vähän turhankin teoreettinen kun kysymys on kuitenkin kahden ihmisen välisestä suhteesta ei koko kansan seksistä.

Viimeksi muokattu:
Toivoisin silti omia kokemuksia ja mielipiteitä kiitos :)
Mistä olette itse tykänneet?
Tai kokeilleet?

Sillä on kai jotain merkitystä kuinka paljon tilaa alapäässä on. Itselläni paikat on niin kiinni toisissaan, ettei kumpaankin pano onnistu yhtä aikaisesti. Joko mies ei pysty liikkumaan tai lelu tunkee ulos. Istuin miehen sylissä, koska siinä asennossa nainen pystyy operoimaan lelun kanssa, jos pystyy. Ei ollut meidän juttu se. Dildo kannattaa olla suhteellisen pienikokoinen ja pehmeä, koska kova tuntuu ikävältä tai sitten iso dildo jos partneri on pieni.

Viimeksi muokattu:
Asentona tuo onnistuu ehdottomasti parhaiten takaapäin, jolloin nainen on kontallaan ja mies polvillaan hänen takanaan.

Paras väline, ainakin meillä, on dildon muotoinen anustappi. Sen pituus on noin 13 cm, mutta normaalin elimen muotoinen, erona on, että sen tyvi on hieman kapeampi, jolloin se pysyy ptämättä naisen sisällä. Anustapin tyvessä oleva leveä osa on kätevä. Siitä on helppo pitää kiinni ja naida näin liikutellen tappia naisen sisällä. Anustappi on paras laittaa naiseen ennen kuin tunkeudut häneen itse omalla elimelläsi. Kannattaa odottaa hetki ja tyydyttää naista jo tässä vaiheessa naimalla häntä anukseen tapilla.

Tappi pysyy hyvin paikoillaan tunkeutuessasi häneen ja muutaman työnnön jälkeen voit alkaa toisella kädelläsi joko samaan tai eri tahtiin oman elimesi kanssa työtelemään tappia edestakaisin. Toisinaan pidän tapin tyveä kädelläni kiinni oman elimeni yläpuolella, jolloin nain häntä siis molempiin reikiin samaan aikaan. Meillä nainen saa anusdidoa käytettäessä tavallistakin voimakkaampia orgasmeja. Miehelle taas tunne on naisen hieman suuremmsta tiukkuudesta. Tärkeää on, että etenette varovasti ja naisen on kerrottava tuntemuksiaan, jotta et ole tarkottamattasi liian raju ja turhaan aiheuta hänelle epämiellyttäviä tuntoja.

Jos naisesi on kokematon tappiin on parasta aloitella pienimmillä tapeilla. Innon ja lihasten hallinan kasvaessa on aika siirtyä, jos siltä tuntuu, hieman kookkaampiin. Kovin suuri dildo ei kuitenkaan tavallisesti ole enää hyvä, koska silloin se jo alkaa estää naimista, tai nainen ei koe sitä enää miellyttävänä.

Meillä tehtiin viimeksi niin, että vaimo istui kasvot minuun päin "panokorkeudella" (minä seisaallaan) jalat levällään ja reiät hyvin esillä.
Tässä versiossa minä työnnyin anaaliin ja dildo pilluun. Dildo jauhoi samassa tahdissa työntöjeni kanssa; pidin sitä omaa vartaloani vasten tuettuna.

Vai peräti anustappi?

Kokemuksia?

Me olemme tehneet siten että vaimo "istuu" sauvanpäälle ja minä työnnyn takaapäin peppuun tai sitten vaimo selällään ja sauva ( suurempi kuin omani) pimpissä . nostan jallat olkapäilleni ja työnnyn sitten toiseen. Liukkaria käytämme reilusti. tykkäämme molemmat ja laukeaminen enemmän kun kova molemmilla. :)

Viimeksi muokattu:
sitten kuin oma mies on mustasukkainen myös dildolle. Ei suostunut edes tutustumaan minun sormivibraan. Kiihottuu kyllä kovaakin jos laitan oman sormen anukseen samalla kuin han panee takaapäin. Myös jos räplään hänen anustaan panon aikana mutta ei halua minkäänlaisia vehkeitä leikkiin. Ikävä juttu. Minulle ei riitä pelkkä paneminen. Vitu...a

sitten kuin oma mies on mustasukkainen myös dildolle. Ei suostunut edes tutustumaan minun sormivibraan. Kiihottuu kyllä kovaakin jos laitan oman sormen anukseen samalla kuin han panee takaapäin. Myös jos räplään hänen anustaan panon aikana mutta ei halua minkäänlaisia vehkeitä leikkiin. Ikävä juttu. Minulle ei riitä pelkkä paneminen. Vitu...a

Veikkaan, että miehesi reaktiot liittyvät jotenkin tunteeseen, että hän ei ole itse hallitsemassa seksuaalista nautintoasi, kun käytät jotain apuvälinettä. Sinun pitäisi saada hänet käyttämään niitä sinuun tai käskemään sinua käyttämään niitä hänen tahtonsa mukaan. Näissä tilanteissa hän ei ehkä kokisi seksuaalista nautintoasi vain sinun ja laitteen väliseksi, vaan hän olisi se joka tuottaa tyydytystä sinulle haluamillaan välineillä.

Toinen syy, varsinkin miehen elintä suurempien dildojen käytön vastustamiseen, voi olla oma epävarmuus. Hän saattaa, joko tietoisesti tai tiedostamattaan, pelätä dildon olevan parempi kuin hän, suurempi ja kestävämpi. Mies tiedostamattaan karttaa niitä tilanteita, jotka saattaisivat heikentää hänen itsevarmuuttaan, koska seksissä on useimmille miehille tärkeää itsevarmuuden tunne. Henkisesti voimakas ja varma mies on myös useimpien (kaikkien?) naisten mielestä seksissä toivottavin.

Viimeksi muokattu:
Tässähän MindWill yrittää vaan saada naisia kertomaan rivoja juttuja.

Noh, antakaahan palaa neidot. Mäkin voisin heittää yhden jutun toisella aliaksella!

Ei mun tarkotus oikee ollu tää :D Mutta no jos joku/minä saisin enemmän kiihotusta lukemalla näistä "tosi" tekstejä kuin kattomalla porboa, ehkä tekisinkin ;D

Mut valehtelematta :D Ei kyl käyny ees pinessä mielessä :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä