Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:tekis mieli parille lähtee mut ei oo kaveria |O
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:tekis mieli parille lähtee mut ei oo kaveria |O
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:tekis mieli parille lähtee mut ei oo kaveria |O
Etkö sä nyt tuukaan meille :attn:
Jos se ukko kuitenkin yllättää niin otetaan kimppaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:kyl mä sun parit tiiän :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:tekis mieli parille lähtee mut ei oo kaveria |O
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Soita mun miehelle.. Se on liikenteessä. Ite lähen vasta sunnuntaina parille.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaniljasuukko:No voi kai sinne yksinkin mennä?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:tekis mieli parille lähtee mut ei oo kaveria |O
meinaatko et pyörällä sinne tulisin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Soita mun miehelle.. Se on liikenteessä. Ite lähen vasta sunnuntaina parille.
mitä mä sun miehellä teen![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:No niitä vieraita miehiä oiski 5.. Kivoja setiä, ei kovin tuhmia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Pitääkö sut tulla hakemaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:No niitä vieraita miehiä oiski 5.. Kivoja setiä, ei kovin tuhmia![]()
![]()
![]()
herranjumala... viisikosta tulee nyt kyl mieleen jotain ihan muuta :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:No niitä vieraita miehiä oiski 5.. Kivoja setiä, ei kovin tuhmia![]()
![]()
![]()
herranjumala... viisikosta tulee nyt kyl mieleen jotain ihan muuta :xmas:
Niin ne lapsuuden sadut =)
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Pitääkö sut tulla hakemaan![]()
onko teillä siellä baaria auki?
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Pitääkö sut tulla hakemaan![]()
onko teillä siellä baaria auki?
Mullon baari aina auki B)