Salo asuinpaikkana?

Koko ikäni Salossa asuneena olen ehkä huono vastaamaan, mutta minä tykkään enkä muualle muuttaisi.. en pidä isoista kaupungeista, mutten myöskään tuppukylistä.. Ja onhan tää kuitenkin tässä helsingin ja turun välissä et motaria pitkin pääsee helpolla myös muualle..

Riippuu ihan siitä mihin alueelle muuttaa. Keskusta on mielestäni sopivan kokoinen. Jostain helsingistä jos muuttaa niin tietysti voi tuntua pieneltä. Mun mielestä on kiva, kun ei kävellenkään kestä oikein mistään kauaa keskustaan, vaikkei kovin iso paikka olekkaan. Palvelut on hyvät. Kuntaliitoksen myötä myös aika iso paikkakunta.

Alkuperäinen kirjoittaja Salo:
Riippuu ihan siitä mihin alueelle muuttaa. Keskusta on mielestäni sopivan kokoinen. Jostain helsingistä jos muuttaa niin tietysti voi tuntua pieneltä. Mun mielestä on kiva, kun ei kävellenkään kestä oikein mistään kauaa keskustaan, vaikkei kovin iso paikka olekkaan. Palvelut on hyvät. Kuntaliitoksen myötä myös aika iso paikkakunta.[/quo

Nii joo.. enpä mä tullu ajatelleeks koko kuntaliitosta eli puhuin ihan vaan "vanhasta" salosta.. en edelleenkään miellä ympäristökuntia varsinaisesti saloksi..

Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:
Mitä mieltä tästä
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.sid=1000.A1A4EA32CA2C09C01F761B7F1D5F8B93&.sidc=1000&.rpkg=3157

ei toimi linkki.

Kiva ja rauhallinen paikka. Luonnonkauneutta jos kaipaa ni Perniö on hyvä vaihtoehto Salon alueista. Tosin Salossa myös muita kauniita paikkoja, jopa meren rannalla (kuten Teijossa). Salossa mukavia ihmisiä, paljon tapahtumia ja harrastuksia, sekä edulliset asunnot. Väkiluku ja yritysten määrä lähtenyt uuteen nousuun, joten asunnot eivät edullisia enään kauaa. Ainut miinus on hiljainen yöelämä, mutta tosin Turku ja Lohja sen verran lähellä ettei haittaa. Myös junat kulkevat joka suuntaan. Salo on lapsiperheiden paratiisi!

Yhteistyössä