Sallisitko poikasi käyttävän mustaa kajalia?

Olisin kyllä aika huolissani jos mieheni alkaisi kajalia yms käyttämään. Ei siis niin todellakaan ole sen juttu.... Epäilisin varmaan jonkinlaista hermoromahdusta kaikesta stressistä...
Pojat saavat laittaa meikkiä saman ikäisinä kuin tyttökin eli noin yläaste ikäisinä. Ala-asteella ei kouluun mutta esim mummon synttäreille sai tytär laittaa ripsiväriä ja huulikiiltoa. Hitsi hyvät naurut varmaan saisin mummon ilmeestä kun pojilla kajalit silmissä :D ja vakavasti, ei mua haittaa oikeasti jos pojat haluavat leikata, laittaa kynsilakkaa, värjäyä tukkaa, kasvattaa pitkän tukan tai käyttää koruja.

"vieras"
Totta kai sallisin.

Miehelle myös, vaikka se nyt ei edes olisi minun päätettävissäni. Mies käyttikin tuossa joitakin vuosia sitten, eli parikymppisenä silloin tällöin. On rock-muusikko.

Mun miehen piirteisiin ei taitais kajaalit sopia. Mutta ainakin toiselle pojistani varmaan meikki teini-iässä sopii. Sehän ois söpöä jos hän alkais meikkaamaan. Itse olen aina tykänny meikkaavista miehistä, siis sellaisita rokkihenkisitä, en mistään trendipelleistä.

No voin sanoa rehellisesti, että pistäisin aika lailla hanttiin... mutta loppupeleissä kai se olisi pakko hyväksyä. :O Miehen kanssa kyllä hävettäis kulkea tuolla...

Viimeksi muokattu:
Tuskin meilläkään neljä- ja kaksivuotiaat ihan ens viikolla on itseään meikkaamassa, mutta jos se heidän mielestään on imagosyistä välttämätöntä yläasteiässä ja siitä eteenpäin, niin antaa palaa mun puolestani.

Veikkaan ettei mies olisi hirveän innokas kajalia kokeilemaan, mutta hittojako se minua liikauttaisi jos aikuinen mies haluaisi itseään tuunata. Olen suhtautunut sallivasti sen iänikuisiin ruutupaitoihinkin, miksen siis kajaliin? :)

Viimeksi muokattu:
No voin sanoa rehellisesti, että pistäisin aika lailla hanttiin... mutta loppupeleissä kai se olisi pakko hyväksyä. :O Miehen kanssa kyllä hävettäis kulkea tuolla...
Mun täytyy myöntää, etten ymmärrä kuinka joku voi hävetä omaa puolisoaan, en vaikka tämä kulkisi naisten vaatteissa kaupungilla.

Tai omaa poikaansa, jos tämä meikkaisi.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;26182483:
Mun täytyy myöntää, etten ymmärrä kuinka joku voi hävetä omaa puolisoaan, en vaikka tämä kulkisi naisten vaatteissa kaupungilla.
Ei tarviikaan, ehkä olen jotenkin pinnallinen(tai tiedän olevani jollain tasolla), ei voi mitään.

Yhteistyössä