Sallikaa mun stn nauraa!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Perjantaina mun pikkubroidi oli häppäämässä jonkun kaverinsa asunnolla ja menin sit kattoon mikä meininki, niin eiköhän samassa asunnossa ollu yks "mies", joka on just päässy linnasta, kun "sekstaillut" alle 15-vuotiaan kanssa, eli kaikki tietää jooo...
Noh tuumasin siinä sitten, että "minähän en lapsen raiskaajien kanssa samassa asunnossa ole, eikä myöskään veljeni!"
Noooh, eiköhän herra ole nostanut syytteen kunnianloukkauksesta ja lakihan tätä "miestä" puolustaa!! Eli minä olen nyt super-rikollinen :headwall:
Voi luoja!!!!
Anna mun oikeesti tätä Suomen valtiota kestää, mitä helvetin rikollisten hyysäämistä, hyi vittu!! Mua hävettää olla suomalainen!! :headwall: :headwall:

Ei voi olla totta!! Tää on niin sitä samaa sarjaa, kun että puolustaudut päällekarkaajalta tai pahoinpitelijältä niin joudut ite oikeuteen kun sitä toista vähän sattui.......

niin tyypillistä toimintaa.antaisivat kunniallisten ihmisten olla rauhassa, tanan rikolliset. aina löytyy tollasia keleen porsaan reikiä suomen laista et oikeen mitetin miksi hitossa piti hallituksenki nostaa taas OMIA palkkojaan

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Voi taivas :headwall:
Poliisi ikä kyllä joutuu kaikki tollaset tutkimaan
Tuskin kuule menee tuollanen läpi kuitenkaan, tosiasiahan se vaan on :whistle:

No näin minäkin, mutta poliisit kohteli mua niinkun jtn suurenkin rikoksen tehnyttä! :headwall:
Ihan sama, menis käräjille, niin tekisin kunnon lehtijutun siitä oikeudenkäynnistä!! Kyllä niin paljon sapettaa tämä asia! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Juu sellasta se joskus onpi alamaailmassa, tyypit pahoinpitelevät toisiaan ja vuorotellen nostetaan syytteitä. Ja sitte jos oletki ite ihan normi tyyppi, kannattaa tosiaan varoa mitä sen alasakin edessä suustas päästät tai teet.

Juu no näin se on. Voiko mikään olla ärsyttävämpää kuin nuo v.itun alamaailman säännöt joita joukkoon eksyvän tavalisen ihmisenkin pitäisi sitten kunnioittaa. Ei hel...

Alkuperäinen kirjoittaja olava:
niin tyypillistä toimintaa.antaisivat kunniallisten ihmisten olla rauhassa, tanan rikolliset. aina löytyy tollasia keleen porsaan reikiä suomen laista et oikeen mitetin miksi hitossa piti hallituksenki nostaa taas OMIA palkkojaan

WHAT?!?! Missä vaiheessa ne sen on taas tehneet?? Mua alkaa ottaa päähän nyt todella rankasti.

Alkuperäinen kirjoittaja MariaS:
Juu sellasta se joskus onpi alamaailmassa, tyypit pahoinpitelevät toisiaan ja vuorotellen nostetaan syytteitä. Ja sitte jos oletki ite ihan normi tyyppi, kannattaa tosiaan varoa mitä sen alasakin edessä suustas päästät tai teet.

Juu no näin se on. Voiko mikään olla ärsyttävämpää kuin nuo v.itun alamaailman säännöt joita joukkoon eksyvän tavalisen ihmisenkin pitäisi sitten kunnioittaa. Ei hel...

Arvaappa montako kertaa olen samasta asiasta kuultavana ollu, en nimittäin vieläKÄÄN osaa pitää suutani kiinni. Mut ite en syytteitä nostele, turhanki aikaa vievää ja rasittavaa hommaa...

Voiko tuollaisesta muka nostaa kunnianloukkaussyytteen? :o
Tuskin siellä asunnossa oli ihan puolta valtakuntaa paikalla kuitenkaan....eri asia jos netissä tai lehdessä olisi julkaissut tuon äijän nimen ja valokuvan saman lauseen kera.
Tää on NIIN tätä |O

Arvaappa montako kertaa olen samasta asiasta kuultavana ollu, en nimittäin vieläKÄÄN osaa pitää suutani kiinni. Mut ite en syytteitä nostele, turhanki aikaa vievää ja rasittavaa hommaa...

Mä just mietin, että jos mä oisin jokaisesta suun aukomisesta jutun nostanut niin en ehtis muutakun käräjillä istua! Ja tietääkseni mä sanoin vaan oman mielipiteeni ja TOTUUDEN ääneen!

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
No ei pahalla, mutta raiskaus ja alaikäiseen sekaantuminen ovat eri asia.

JOTTA ASIA TULEE SELVÄKSI SANON SEN MYÖS SUORAAN:

TÄMÄ HERRA PANI VÄKISIN 12-VUOTIASTA SISKON LASTAAN!

No uppista. :|

Olisin saattanut minäkin sanoa. :saint:
Ja syytteeseen vastaisin, etten voinut malttaa mieltäni.

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
No ei pahalla, mutta raiskaus ja alaikäiseen sekaantuminen ovat eri asia.

JOTTA ASIA TULEE SELVÄKSI SANON SEN MYÖS SUORAAN:

TÄMÄ HERRA PANI VÄKISIN 12-VUOTIASTA SISKON LASTAAN!

Ja miesparalle tuli paha mieli kun kuuli sanan 'lapsenraiskaaja' :o
Prkl, jonkun pitäisi ja täytyisi sanoa sille paljon pahempaakin |O
Kivaa, että mitättömän tuomion jälkeen tällainenkin yhteiskunnan helmi on vapaalla jalalla :headwall:

Ois pitäny nimismiehen miettiä uudemman kerran ottaako kantaa moiseen.. Luulen, ettei syyttäjä tartu asiaan kuitenkaan. Hänhän sen päätöksen kuitenkin lopulta tekee.

Mä just mietin, että jos mä oisin jokaisesta suun aukomisesta jutun nostanut niin en ehtis muutakun käräjillä istua! Ja tietääkseni mä sanoin vaan oman mielipiteeni ja TOTUUDEN ääneen!

Sitäpä juuri, tuntu yhteen väliin että jatkuvasti oli jotaki loukannu liian pahasti :laugh:
Läpihuutojuttuja, kirjallisena käsitellään eikä tartte paikalle kummemmin vaivautua.
Poliisienhan pitää kirjata rikosilmotus, olkoot se asianomaisien mielestä sitte kuinka vähäpätöistä vain.
Monien päässä ei paljon paskaa parempaa liiku, joka välisä pitäis olla poliisien kans tekemisissä. Mie ainaki välttelen niitä ku ruttoa. :snotty: Ite tolloilevat ja käyvät jopa kääntymässä mutkan kiven sisässä ja sitte ku sieltä päästään niin aletaan hakea "säälipisteitä" ja nostetaan syyte jokasta kieroon kattovaaki vastaan.
Ne keksii ihan mitä vaan, ku haluavat huomiota, rahaa jne.... Että jos alamaailman kans ei osaa pelata sääntöjen mukaan niin kannattaa todellaki pysyä mahollisimman etäällä.... :xmas:

Sitäpä juuri, tuntu yhteen väliin että jatkuvasti oli jotaki loukannu liian pahasti :laugh:
Läpihuutojuttuja, kirjallisena käsitellään eikä tartte paikalle kummemmin vaivautua.
Poliisienhan pitää kirjta rikosilmotus, olkoot se asianomaisien mielestä sitte kuinka vähäpätöistä vain.
Monien päässä ei paljon paskaa parempaa liiku, joka välisä pitäis olla poliisien kans tekemisissä. Mie ainaki välttelen niitä ku ruttoa. :snotty: Ite tolloilevat ja käyvät jopa kääntymässä mutkan kiven sisässä ja sitte ku sieltä päästään niin aletaan hakea "säälipisteitä" ja nostetaan syyte jokasta kieroon kattovaaki vastaan.
Ne keksii ihan mitä vaan, ku haluavat huomiota, rahaa jne.... Että jos alamaailman kans ei osaa pelata sääntöjen mukaan niin kannattaa todellaki pysyä mahollisimman etäällä.... :xmas:

Näköjään... Pitäsköhän tässä ite vaikka ryöstää pankki, niin sen jlk saakin tehdä mitä vaan ja virkavalta valvoo, ettei kukaan vaan sano tai katso muhun päin pahasti! :laugh:

Poliisienhan pitää kirjta rikosilmotus, olkoot se asianomaisien mielestä sitte kuinka vähäpätöistä vain.

Näköjään... Pitäsköhän tässä ite vaikka ryöstää pankki, niin sen jlk saakin tehdä mitä vaan ja virkavalta valvoo, ettei kukaan vaan sano tai katso muhun päin pahasti! :laugh:

Juu, siitä se rikollisen ura alkaa ja elämä kuule hymyilee sen jälkeen, lupaan sen. :saint: Elämä on ihanaa, todellaki. :xmas:

Yhteistyössä