V
"vieras"
Vieras
Salkkarit järkyttää taas: Huumeita vedetään kuin karkkia | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi
Huumeita vedetään kuin karkkia.
Huumeita vedetään kuin karkkia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mullakin lähtee järki - MITEN tuota ohjelmaa vielä tulee?! Onko typerämpää sarjaa...
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;24688747:Meillä on kyseistä sarjaa alusta asti katsoneet kaikenikäiset ja katsoo nykyäänkin. Eivät nuo mitenkään sarjasta ole traumatisoineet. Ja ajatelkaas,myös BB on ehdoton suosikkimme![]()
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24688761:no miksi sitten katsotte sitä, jos se teitä niin järkyttää.
se on niin kovin yksinkertaista sammuttaa telkkari tai vaihtaa kanavaa. ja lapsillehan voi vaikka lukea lumikista ja seitsemästä kääpiöstä sen aikaaHyvä pointti ja olen aivan samaa mieltä - miksi katsoa jotakin näin ala-arvoista. Eikö todella ole parempaa tekemistä...
Ettekä ole ainoita: tuskin näille ohjelmille löytyisi lähetysaikaa jos teitä katsojia ei olisi niin paljon kuin teitä on.
Itse olen aina pohtinut, että minkälaiset ihmiset näitä ohjelmia oikein katsoo, kun omasta mielestäni niiden viihdearvo on aivan olematon (BB, Salkkarit, suomen Talentit ja Idolsit).
... monissa perheissä ilmeisesti on päivän kohokohta ???? uskomatonta,että tuota annetaan pikkulasten katsoa. kuulisittepa ne jutut kun päiväkodissa lapset puhuu salkkaritapahtumista. aukeaisi ehkä monen silmät. kun eivät tajua onko ne tapahtumat faktaa vai fiktiota =(
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24688761:no miksi sitten katsotte sitä, jos se teitä niin järkyttää.
bb on paljon pahempi. Todelliset tapahtumat, todellisia ihmisiä. Siellä juotetaan ihmiset siihen kuntoon että joka kaudella saa lukea uutisia jotka järkyttää.