Salkkarit järkyttää taas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei varmaan sitten pitäis antaa lapsensa kattoa salkkareita. JA jos ei teinit tajua että toi on saippuasarja, eikä mikään tositv reality, ni sitten on vikaa jossain muualla. Ja näytettiin siinä miten siinä sitten käy. Lähtee henki... Vi**n tyhmää vauhkoamista... :headwall:

salkkarit oli jees ja vallan viaton sarja sen alkuaikoina, mutta joo, eipä tarvinnut katsoa kahta vuotta pidempään sitä. on täysin ala-arvoinen ohjelma aivan typerällä kellonajalla. monissa perheissä ilmeisesti on päivän kohokohta ???? uskomatonta,että tuota annetaan pikkulasten katsoa. kuulisittepa ne jutut kun päiväkodissa lapset puhuu salkkaritapahtumista. aukeaisi ehkä monen silmät. kun eivät tajua onko ne tapahtumat faktaa vai fiktiota =(

No, minusta Big Brotheria ei voi verrata Salkkareihin - tottahan BB on ala-arvoista "muka-viihdettä", mutta se sentään tulee vain kerran vuodessa tietyn ajan, kun taas Salkkarit ties kuinka monetta vuotta jo eikä loppua näy...

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;24688747:
Meillä on kyseistä sarjaa alusta asti katsoneet kaikenikäiset ja katsoo nykyäänkin. Eivät nuo mitenkään sarjasta ole traumatisoineet. Ja ajatelkaas,myös BB on ehdoton suosikkimme:D

Ettekä ole ainoita: tuskin näille ohjelmille löytyisi lähetysaikaa jos teitä katsojia ei olisi niin paljon kuin teitä on.

Itse olen aina pohtinut, että minkälaiset ihmiset näitä ohjelmia oikein katsoo, kun omasta mielestäni niiden viihdearvo on aivan olematon (BB, Salkkarit, suomen Talentit ja Idolsit).

1314335322198.gif

Oon sanonu ennenkin et moni "oikea" lastenohjelma on vielä pahempi kuin Salkkarit. Pakko ei oo antaa lasten kattoo jos oikeasti jostain noin iisistä ohjelmasta saa vaikutteita (luulen et ne vaikutteet tulee meidän aikuisten vouhottamisesta sarjaa kohtaan). Mun mielestä Salkkarit menee taas ihan fiksusti noiden elämän ongelmien suhteen, näytetään mitä on olemassa ja mitkä on myös ne seuraukset.

Mun hoitolapsi itki kun peppi on kaivossa, samoin kertoi kun täti pantiin hautaan ja multaa päälle, et kuoliko se vai miten ja olenkin päättänyt ettei mun muksut kato niitä ollenkaan. Ihan sama vinkuuko eskari et anna katsoa, muutkin katsoo.. Pikkukakkosen jälkeen menee töllö kiinni kokonaan. Käydään pihalla/kaupassa jne. iltahommat ja kasilta nukkumaan. Ei tarvii itkeä tv-ohjelmien takia jotka moni pieni ottaa ihan tosissaan! Teinit on eriasia kun tajuaavat jo että ne näyttelee. Ja ihan hyvä että kuolikin huumeisiin, ei tarviikkaan kaunistella tosi asioita. Jospa se jonkun teini säikytti kokeilemasta samaa..

Ettekä ole ainoita: tuskin näille ohjelmille löytyisi lähetysaikaa jos teitä katsojia ei olisi niin paljon kuin teitä on.

Itse olen aina pohtinut, että minkälaiset ihmiset näitä ohjelmia oikein katsoo, kun omasta mielestäni niiden viihdearvo on aivan olematon (BB, Salkkarit, suomen Talentit ja Idolsit).

Mä katson noita jokaista ja omasta mielestäni olen ihan tavallinen ja normaali ihminen.

... monissa perheissä ilmeisesti on päivän kohokohta ???? uskomatonta,että tuota annetaan pikkulasten katsoa. kuulisittepa ne jutut kun päiväkodissa lapset puhuu salkkaritapahtumista. aukeaisi ehkä monen silmät. kun eivät tajua onko ne tapahtumat faktaa vai fiktiota =(

Kyllä särähti korvaan, kun viime viikolla päiväkodin vanhempainillassa lastentarhanope sanoi sivulauseessa, että "ja ne salkkarithan ei oikeasti ole tarhaikäisten ohjelma". Mietin oikein, millaiset vanhemmat antaa alle kouluikäisten (tai kouluikäistenkään) katsoa tuota ohjelmaa!!! Ei tulisi mieleenkään aukaista telkkaa salkkariaikaan kolmoskanavalta ja antaa muksujen katsoo sitä. Moista shaissea ei pitäisi kenenkään katsoa.

• Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
[QUOTE="vieras";24689250]Kyllä särähti korvaan, kun viime viikolla päiväkodin vanhempainillassa lastentarhanope sanoi sivulauseessa, että "ja ne salkkarithan ei oikeasti ole tarhaikäisten ohjelma". Mietin oikein, millaiset vanhemmat antaa alle kouluikäisten (tai kouluikäistenkään) katsoa tuota ohjelmaa!!! Ei tulisi mieleenkään aukaista telkkaa salkkariaikaan kolmoskanavalta ja antaa muksujen katsoo sitä. Moista shaissea ei pitäisi kenenkään katsoa.[/QUOTE]meillä on katsoneet vauvasta vaariin, eikä kukaan ole kieroutunut siltikään. että eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia katsooko vai ei ja antaako lastensa katsoa vai ei. täällä telkkarissa on kyllä paljon pahempaa, jota lapset katsoo

bb on paljon pahempi. Todelliset tapahtumat, todellisia ihmisiä. Siellä juotetaan ihmiset siihen kuntoon että joka kaudella saa lukea uutisia jotka järkyttää.

BB:ssä sentään lähetysaika klo 22 alkaen rajaa aivan pienimmät pois katsomasta sitä. Teini-ikäiset on sitten toinen juttu. Niiden kanssa voi ja pitääkin jo puhua, että BB ei kerro todellisuudesta ja että siihen osallistujat eivät kuvasta koko suomen nuorta aikuisväestöä. Teini-ikäisella on jo perspektiiviä suhtautua ohjelmaan luomaan kuvaan. Toisin kuin alakouluikäisillä tai vielä nuoremmilla.
Kun taas Salkkarit tulee parhaaseen katseluaikaan, jolloin perheen pienemmätkin on vielä hereillä. Tosi moraalitonta maikkarilta pitää sitä tuollaiseen aikaan ohjelmistossa.

[QUOTE="vieras";24689250]Kyllä särähti korvaan, kun viime viikolla päiväkodin vanhempainillassa lastentarhanope sanoi sivulauseessa, että "ja ne salkkarithan ei oikeasti ole tarhaikäisten ohjelma". Mietin oikein, millaiset vanhemmat antaa alle kouluikäisten (tai kouluikäistenkään) katsoa tuota ohjelmaa!!! Ei tulisi mieleenkään aukaista telkkaa salkkariaikaan kolmoskanavalta ja antaa muksujen katsoo sitä. Moista shaissea ei pitäisi kenenkään katsoa.[/QUOTE]

Meillä katotaa kaikki. Yleensä 2 veetä ei kiinnosta mut tuo 4 vee saattaa tulla hetkeksi viereen kattomaan. Jos on kysyttävää niin hän kysyy ja mä vastaan. Tietää isompi jo muutenki et telkkarista tulevat ohjelmat on eri asia ku oikee elämä vaik tiettyjä samoja asioita ehkä tapahtuukin.

Yhteistyössä