Salkkarijuttua vielä. Sen katsojat apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja riikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähti suutuspäissään kotoa Lassen autolla, joka sitten jäi jumiin jonnekin metsän reunaan. Paula nousi autosta ja lähti kävelee metsään päin, liukastui, löi päänsä ja tää hahmo löysi sieltä.

eikös se suutuspäissään ajellut ympäriinsä ja oli jollain mettä tirllä ja auto juuttui mutaan ja paula menio ulos autosta ja kaatui kalliolla (tippui) ja meni taju, sitten se mies tuli...

mä mietin et se hoitaja ois ollu eero, mut sitten aattelin et eikö se ois soittanu jollekkin pihlajakatulaiselle Paulasta? TAi sit se se viimesin eero olki aaro ja se nyt hoitaa paulaa.:D

hassua ettei se hahmo puhu tai ääntele tai yski eikä mitään :D
ihan mykkä.
Kyllä kai sitä ihminen jotain koittaa puhua kun yrittää juottaa vettä tajuttomalle.
Pitäiskö mun soittaa sille Paulalle että herää, avaa silmäsi. :attn:

tää on hirveen kaukaa haettua,mutta maikkarin nettisivuilla on tuore kuva salkkariryhmästä,siinä on tää hunksien maunu vai mika mauno se oli ja saija palin,ja siinä on myös tää mies joka näyttelee aaroa/eeroa...eli mitäs jos se ois esim eero kuka hoitaa paulaa

Suosikkisaippuan uusina tähtinä nähdään Onnenpyörän vakiokasvonakin ollut Saija Palin ja Hunks-komistus Mauno Ahonen. Syksyn mittaan sarjassa vierailevat muun muassa Jarmo Mäkinen sekä Pihlajakadulla piipahtava Jutta Lehtinen.

Saija Palin näyttelee sarjassa nuorta ja energistä Niina Kanervaa, kiinteistöalalla työskentelevää sisustussuunnittelijaa.

Mauno Ahonen nähdään Salkkareissa AP Isolan roolissa. Mauno toivoisi media-alalla työskentelevän AP:n olevan Pihlajakadun sydäntenmurskaaja ja että syksyn kestävä vierailu jatkuisi pidempään.

- Syksyllä Salkkareissa nähdään hyvää draamaa. Luvassa on muun muassa yksi mielenkiintoinen jakso, jossa pääsen näyttämään tanssitaitojani, Mauno paljastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
salkkareitte sivul kysely et kuka o mystinen mies metsässä ja mä olin aivan varma et se o se iiris(panun kadonnu vaimo)!!!

Ja siellä lukee Iirokin :laugh:

http://bonus.mtv3.fi/aanestys/aanesta.shtml?ohjelmat_salkkarit

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
salkkareitte sivul kysely et kuka o mystinen mies metsässä ja mä olin aivan varma et se o se iiris(panun kadonnu vaimo)!!!

Ja siellä lukee Iirokin :laugh:

http://bonus.mtv3.fi/aanestys/aanesta.shtml?ohjelmat_salkkarit

Ja kuka olisi Ile?Tuulin mies?

Yhteistyössä