oltiin sit ihan samaan aikaan asiallaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu, itse tein samasta just aloituksen. Minustakin on ihan selvästi raskaana!
Ei ole, ainahan sillä on ollut vatsaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no se Veera,Ossin sisko.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Siis kuka opettaja??
No ehkä joo, mut ei noin..Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Ei ole, ainahan sillä on ollut vatsaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no se Veera,Ossin sisko.Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:Siis kuka opettaja??
Ei ole.Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Samaa katsoin.
Kotikadun Tuija- Laura Malmivaara.
Onko raskaana? Kuvattiin monesti vyötäröstä ylöspäin mut yhdessä kohtaa seisoi Roopen vieressä ja maha pullotti, löysä pusero myöskin
eli luultavasti ollut siis tuolloin raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja säynä:haha.... se on synnyttäny jo;D. Olin kattomassa kaverin lasta synnärillä joulun jälkeen, ja samassa paikassa näkyi tutunnäkönen henkilö, salkkareitten veera meinaan.
Nii, eli. On siis Salkkareissa nyt raskaana.Alkuperäinen kirjoittaja säynä:haha.... se on synnyttäny jo;D. Olin kattomassa kaverin lasta synnärillä joulun jälkeen, ja samassa paikassa näkyi tutunnäkönen henkilö, salkkareitten veera meinaan.
Ilmeisesti =). Ja nyt sillä siis aika lailla kk:n ikäinen lapsiAlkuperäinen kirjoittaja m:eli luultavasti ollut siis tuolloin raskaanaAlkuperäinen kirjoittaja säynä:haha.... se on synnyttäny jo;D. Olin kattomassa kaverin lasta synnärillä joulun jälkeen, ja samassa paikassa näkyi tutunnäkönen henkilö, salkkareitten veera meinaan.
ahaa, vastaus tulikin jo .Alkuperäinen kirjoittaja salkkarifanii:mekin eilen ukon kanssa asia huomattiin, tuli tuijoteltuu mahaa sit loppu jakso .. onkohan se tuolloin ollut kuvausten aikana paksuna ?