Hjälp!
Kuka sinä olit, jolle sai laittaa yv:tä??
Se ketju putosi jo enkä löydä vaikka kuinka haen...
Se ketju putosi jo enkä löydä vaikka kuinka haen...
Laitoin jo Yv:tä sulle mutta laitan tähänkin ohjeen kaikille, kun sinne on tosiaan aika mutka kulkea.Alkuperäinen kirjoittaja waaka:miten sinne löytää? |O :ashamed:
Saitko jo? Ensin tuli tekninen ongelma mutta yritin uudestaan ja väitti menevänsä perille. Tuliko?Alkuperäinen kirjoittaja Lu-cY:Minä en saanut yv:tä :'(
Juu tuli, kiitoksiaAlkuperäinen kirjoittaja Örppi:Saitko jo? Ensin tuli tekninen ongelma mutta yritin uudestaan ja väitti menevänsä perille. Tuliko?Alkuperäinen kirjoittaja Lu-cY:Minä en saanut yv:tä :'(
Laittakaa yv:tä, jos voitte, lähden tästä hetkeksi ja saattaa jäädä homaamatta jos palstalla huhuilette Kiva, kun olette kiinnostuneita :flower:
Just laitoin sulle :wave: Nyt lähden palstaorpojani huoltamaan, palaan illalla tarkistamaan tilannetta. Sinne vaan juttelemaan kaikki jotka ovat jäsenyyden jo saaneet. Lupaan hoitaa muutkin kiinnostuneet jäseniksi heti kun olette hakeneet ja taas koneelle ehdin =)Alkuperäinen kirjoittaja PalstanPrinsessa:mulle ja. :attn:
Aloita sä. ihmiset on olleet kovasti kiinnostuneita, kyllä sitä juttua sitten alkaa syntyä. Itse en ole ehtinyt, kun olen vastaillut kiinnostuneille. Hyvä juttu vaan, että porukkaa tulee paljon. Kyllä se sitten käyntiin lähtee kun joku aloittaa jostain =)Alkuperäinen kirjoittaja Lu-cY:Juu tuli, kiitoksiaAlkuperäinen kirjoittaja Örppi:Saitko jo? Ensin tuli tekninen ongelma mutta yritin uudestaan ja väitti menevänsä perille. Tuliko?Alkuperäinen kirjoittaja Lu-cY:Minä en saanut yv:tä :'(
Laittakaa yv:tä, jos voitte, lähden tästä hetkeksi ja saattaa jäädä homaamatta jos palstalla huhuilette Kiva, kun olette kiinnostuneita :flower:
Harmi vain ettei siellä vielä ollut yhtään juttua