Salaisuus, jota et kehtaa kertoa kumppanillesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Birgitte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Birgitte

Aktiivinen jäsen
11.11.2012
2 353
2
38
Onko sinulla juuri nyt salaisuutta, jota et kehtaa kertoa kumppanillesi? En siis välttämättä tarkoita salaisuuksia, joita on piiloteltu koko suhteen ajan vaan ehkäpä jokin vast'ikää pinnalle noussut..?

Minulta kysyttiin tätä kysymystä tänään ja täytyi heti tunnustaa, että oli niitä kaksikin, mutta ymmärsin niitä pohtiessani, ettei niissä oikeastaan ole mitään hävettävää. Tunnustan nämä täällä. Jos kumppani surffaa ja näkee tämän, sitten näkee.

Ensimmäinen salaisuus on se, että kärsin työuupumuksesta. Vuosi 2012 oli tosi rankka ja sisälsi niin paljon murheita ja jouduin vastaanottamaan niin valtavasti muiden ihmisten ahdistusta, että väsyin todella pahasti, enkä ole missään vaiheessa päässyt kunnolla palautumaan. Tämän hetkisen selkäkipuni myönteisenä puolena on ollut se, etten ole päässyt rääkkäämään itseäni töissä, mutta toisaalta olen väkipakolla lähtenyt töihin myös puolikuntoisena. Puolisoni kuvittelee, että olen superihminen - tai ainakin siltä se tuntuu - mutta ehkä vahvuuteni onkin vain sitä, etten kehtaa valittaa. Pidän edelleen elämästäni, mutta voimat hiipuvat hiipumistaan.

Toinen salaisuus on se, että olen viimeiset kaksi viikkoa kärsinyt unettomuudesta. Kun avovaimo nukahtaa, hiivin kirjoittamaan, surffaamaan nettiin, tekemään paperitöitä etc. Siivosin jopa auton kipeästä selästä piittaamatta maanantain ja tiistain välisenä yönä, kun en enää keksinyt muutakaan tekemistä. Parempi puoliskoni nukkuu sikeästi ja vaikka joskus on herännytkin, olen aina keksinyt jonkun tekosyyn yöllisille toimilleni. Miksi? En tahdo, että hän huolestuu, koska olen kärsinyt unettomuudesta muutamia kertoja elämässäni aiemminkin ja hän tietää miten pahoiksi unettomuuskaudet ovat joskus päässeet.

Kuka muu uskaltaa paljastaa salaisuutensa!

Petin puolisoani yhden illan huumassa ja kerroin siitä miehelleni, nyt suhteemme on selvitystilassa...

Mutta mietin edelleen paljon tätä toista miestä ja "sinkkuelämää" :(

minulla oli yhden illan juttu kun oltiin seurusteltu pari viikkoa. ollaan nyt oltu yhdessä kohta kahdeksan vuotta ja meillä on kaksi lasta. En tule ikinä kertomaan.

Kyllä on. Minulla on useampi seksifantasia ja tarve, jotka haluaisin kokea/tyydyttää, mutta ne eivät onnistu tämän puolison kanssa. Häntä ei kiinnosta nämä asiat eikä oikein ole sentyylinen ihminen muutenkaan. :( Olen muuten oikein onnellinen, joten tyydyn välttävään seksiin + hyvään liittoon mielummin kuin eroan ja lähden etsimään jotain vaihtoehtoihmistä.

itse meillä miehen kanssa oli pieni tauko meidän suhteesa ni tuli siinä sitte hommailtua kolmenkimppaa 2miehen kanssa.. voin rehellisesti kyllä sanoa että jälkeen päin vit*ttaa että tein sen hetken mielijohteesta... en oo uskaltanu kertoo miehelleni enkä kerrokkaan ku sen maailma romahtais totaalisesti :/

Yhteistyössä