salaisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Haaveilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Haaveilija

Vieras
Voi minua raukkaa 40v miestä. Haaveilen salarakkaasta 09-alueelta joka laillani riutuu läheisyyden ja seksin puutteessa suhteessaan. Voisimmepa tavata silloin tällöin hotellissa tai motellissa ja viettää ihanan rietasta aikaa, täyttäen toistemme salaisimmatkin haaveet ja fantasiat. Tai jopa autossa harrastaa kiihkeää seksiä. Mutta täältä ei löydy toiveitani vastaavaa naista. Naiset täällä ovat kiukkuisia miesvihaaja-feministejä, ylipainoisia tai muuten vaan tunne-elämältään sekaisin.

Olkaa hyvät. Kivittäkää minut. Jeesustelkaa ja moralisoikaa!!

Valitettavasti minulla on jo kaltaisesi salarakas, jonka kanssa teen niin riettaita kuin söpöjäkin asioita. En siis moralisoi, mutta mulle riittää yksi kerrallaan! :)

Kyllä meitä on, mutta meidät saa juttuun mukaan vain tosi hyvällä käytöksellä. Pitää olla kohtelias, siisti ja fiksu, huumorintajuinen, hellä ja ehdottoman luotettava. Naista on pidettävä kuin kukkaa kämmenellä, niin hänkin antaa kaikkensa miehelle. Renttuilija voi saada naista yhdeksi yöksi, älykäs mies vaikka vuosiksi!

Mulla kans vuosien vuosien salarakas... Ikävä on aina loma aikaan, mutta elämässäni on sisältöä! Mm. tunteita kuin vuoristoradassa... Rakkautta ja kaipuuta... Läheisyyttä, rakastelua, rajua seksiä, huumoria, ja ennenkaikkea luotettava ystävä johon voi luottaa!

Meidän naapurin eukko on just tollanen salarakas.
Se äkkäs baarista äijän, joka mielisteli sitä ( hyvä käytöksinekö? ) ja piti kuin ""kukkaa kämmenellä"" ja löpis rakastavansa sitä. Äijä oli tietenkin varattu, mutta halus vaihtelua panoihinsa.
Eukko tietenkin levitti reitensä aika pian tälle ""hurmurille"" ja siitä se salarakassuhde alkoi.
Panevat ja rietastelevat, hotelleissa ja autoissa. Oma mies ei tiedä totuutta, vaikka epäileekin jotain.

Valheita valheiden perään. Selityksiä selitysten perään.
Varmaan se sitten on ihanaa aikaa.

Tää naapurin eukko vielä kuvitelee, että hänestä ja salarakkaasta vielä tulee pari. Tyhmää.

Yhteistyössä