Salaa pitäisi saada selville...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Että minkä kokoinen kihlasormus tuolle miehelle pitäisi ostaa =)
Mutta miten senkin koittaisi salaa mitata?

Yhdessä olemme olleet jo monta vuotta, lapsikin meillä on.
Mies on muutaman kerran ottanut kihlautumisen puheeksi, mutta jotenkin olen aina sivuuttanut koko jutun :(

Nyt haluaisin yllättää miehen iloisesti ja tiedän että tuosta yllätyksestä pitäisi.

Nyt vinkkejä kehiin hyvät naiset =)

minä en siihen ryhtyisi..mun ajatusmaailmassa mies on se,joka kihlauksen tekee..ei nainen..ja varsnkin,jos miehesi on asian sivuuttanut..saattaa meinaan tulla ahdistus päälle,kun sormus laitetaan sormeen,jos lähtöajatus ei ole ollut miehen..

Ei oikein mitenkään, jos mies ei pidä muita sormuksia, joita vois salaa mitata..
Osta iso koko, jota voi sitten pienentää tai kysy liikkeessä, voiko koon vaihtaa. Älä kaiverruta valmiiksi kummassakaan tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:
minä en siihen ryhtyisi..mun ajatusmaailmassa mies on se,joka kihlauksen tekee..ei nainen..ja varsnkin,jos miehesi on asian sivuuttanut..saattaa meinaan tulla ahdistus päälle,kun sormus laitetaan sormeen,jos lähtöajatus ei ole ollut miehen..

Siis minähän se olen asian sivuuttanut, ei mies. Hän olisi minut tahtonut kihlata jo ajat sitten :)

Luepa aloitus uudelleen... Ostat jonkin olettamasi kkon ja vaihdat myöhemmin jos tarvii. Tai sitten järjestät teille kahdenkeskisen ostos/juhlistusreissun ja meette yhdessä katsomaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siis minähän se olen asian sivuuttanut, ei mies. Hän olisi minut tahtonut kihlata jo ajat sitten :)

No, ma antaisin kyllä miehen sitten kihlasta, jos hän on sitä jo suunnitellut. eihän sun tarvitse kuin vihjaista - jätä vaikkaa joku sormusesite pöydälle.

ja keskittyisin tähän kirjaan..aiheena: liberaali mahdollisuuksien reilu yhdenvertaisuus-periaate..aattelin,että jotta mun pää ei sekoa ni roikun täällä samalla..

..mutta en näköjään jaksa lukea tekstejä kunnolla..

Alkuperäinen kirjoittaja huihai:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No, ma antaisin kyllä miehen sitten kihlasta, jos hän on sitä jo suunnitellut. eihän sun tarvitse kuin vihjaista - jätä vaikkaa joku sormusesite pöydälle.

Mikä yllätys se sitten olisi? Kun todella tahtoisin hänelle yllätyksenä sen sormuksen ostaa.
En tahdo hänen kuvittelevan, että suostun kihlaukseen vain hänen mielikseen. Näin saisin näytettyä, että todella tahdon tätä

Entäs mittojen ottaminen jotain muuta asiaa varten?

Minä oon joskus mitannut lasten jalkoja ja sormien pituutta kun joku mummeli on netissä kysellyt lasten mittoja, että tekee omille lapsenlapsilleen hanskat. Sano vaikka että joku palstalainen aikoo tehdä sormikkaat etämiehelleen.

Tai sit pyörittele jotain lankakerää tai rihmaa käsissäsi ja ala muistelemaan miehelle jotain lapsuuden naruleikkiä (siis sitä mitä pelattiin sormin vähän kuin twistiä, en muista tarkemmin) ja samalla kiepautat langan hänen sormen ympäri ja mittaat myöhemmin minkä pituinen se lanka oli.

Varmaan huonoja ideoita, ei nyt oikein leikkaa..

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Entäs mittojen ottaminen jotain muuta asiaa varten?

Minä oon joskus mitannut lasten jalkoja ja sormien pituutta kun joku mummeli on netissä kysellyt lasten mittoja, että tekee omille lapsenlapsilleen hanskat. Sano vaikka että joku palstalainen aikoo tehdä sormikkaat etämiehelleen.

Tai sit pyörittele jotain lankakerää tai rihmaa käsissäsi ja ala muistelemaan miehelle jotain lapsuuden naruleikkiä (siis sitä mitä pelattiin sormin vähän kuin twistiä, en muista tarkemmin) ja samalla kiepautat langan hänen sormen ympäri ja mittaat myöhemmin minkä pituinen se lanka oli.

Varmaan huonoja ideoita, ei nyt oikein leikkaa..

Ei huonoja laisinkaan =)
Kauhistus, kun jännittää..

Yhteistyössä