Sakemanni vai belggari, kumpaa suosittelet harrastuskoiraksi?

  • Viestiketjun aloittaja "outsider"
  • Ensimmäinen viesti
Riippuu täysin siitä että mitä haluaa harrastaa.

Belgi lienee monipuolisempi (ainakin agilityssa se on todennäköisesti kätevämpi, kuin saku), joten ottaisin belgin. Ja nimenomaan malikan.
 
[QUOTE="qAz";23354159]Rajavartiolaitoksella on oma kenneli.[/QUOTE]

Onhan niitä, ilokseni olen saanut huomata että terveemmän näköisiä koiria on sakemanneissakin tarjolla.

Vielä ei ole osunut lähistöltä vastaan, mutta vielä mä sellaisen joskus otan.
Mies ei vain vielä sitä tiedä, mutta ...... selvinnee hällekin aikanaan :D
 
"joo"
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;23354194:
Onhan niitä, ilokseni olen saanut huomata että terveemmän näköisiä koiria on sakemanneissakin tarjolla.

Vielä ei ole osunut lähistöltä vastaan, mutta vielä mä sellaisen joskus otan.
Mies ei vain vielä sitä tiedä, mutta ...... selvinnee hällekin aikanaan :D
Evergreys ja aufgeweckt tuottaa terveitä penskoja ainakin (ei oo näitä hätspäkkejä ) , jälkimmäinen ei luovuta tosin tavallisiin perheisiin lainkaan.
 
"qAz"
[QUOTE="joo";23354256]Evergreys ja aufgeweckt tuottaa terveitä penskoja ainakin (ei oo näitä hätspäkkejä ) , jälkimmäinen ei luovuta tosin tavallisiin perheisiin lainkaan.[/QUOTE]

Kova on luotto.
 
Vaikeaa
Ap:n kysymykseen vaikea vastata... Meillä on malikka, loistava harrastuskoira. Mutta seuraava koira (miehelle) tulee olemaan käyttölinjainen sakemanni. Ehkä vain siksi, että toista tuollaista malia ei voi saada ja ei edes haluta. Mutta jos löydät terveen käyttölinjaisen sakemannin niin saat hienon harrastuskoiran. Mutta myös maleissa on kiinnitettävä huomiota linjaan, niitäkin on nykyään jo huttua...
 

Yhteistyössä