Saitteko clomeja tavalliselta gyneltä?

  • Viestiketjun aloittaja lapseton78
  • Ensimmäinen viesti
No ei meillä ainakaan vielä miehen spermaa tutkittu. Vika näyttäisi olevan yksinkertaisesti tuo mun ovuloimattomuus. Mutta jos ei 4 kk:den sisällä tärppää clomeilla, niin sitten tutkitaan kuulemma miehen sperma.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2006 klo 21:24 lapseton78 kirjoitti:
Tarvitsiko miehen spermaa tutkia?
Meillä on takana pari keskenmenoa, joten miehen sperma ei ole välttämättä
ihan surkeaa..
Voih, otan osaa menetyksien takia.
Mitä ne clomit on, kun olen niin tietämätön ja kiertoni on niin pitkä, nytkin yli 40 päivää jo menny, viimeksi 50. Alkaa olla niin toivoton olo kun ei tärppää.
 
pietu
Minulla yleisen puolen gynekologi ei määrännyt mitään vaan heti ensikäynniltä antoi lähetteen sairaalan lapsettomuuspolille. Vasta sieltä sain reseptin sekä Clomifeneihin että Terolutteihin.
 
pietu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 13:36 hippiäinen kirjoitti:
reseptin saa siis joko yksityiseltä gyneltä, sairaalan naistentautienlääkäriltä tmv.
Tuo selittänee sen, miksi toiset ovat saaneet suoraan gyneltä.. Ovat käyneet yksityisellä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2006 klo 23:16 Betania kirjoitti:
No ei meillä ainakaan vielä miehen spermaa tutkittu. Vika näyttäisi olevan yksinkertaisesti tuo mun ovuloimattomuus. Mutta jos ei 4 kk:den sisällä tärppää clomeilla, niin sitten tutkitaan kuulemma miehen sperma.
Meillä tutkittiin miehen sperma jo ennenkuin sain clomit. Sanoivat, että tehään kaikki tutkimukset samaan syssyyn niin on sitten valmiina, kun lähetään hoitoihin.
 
pietu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2006 klo 18:56 mimoniandra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2006 klo 23:16 Betania kirjoitti:
No ei meillä ainakaan vielä miehen spermaa tutkittu. Vika näyttäisi olevan yksinkertaisesti tuo mun ovuloimattomuus. Mutta jos ei 4 kk:den sisällä tärppää clomeilla, niin sitten tutkitaan kuulemma miehen sperma.
Meillä tutkittiin miehen sperma jo ennenkuin sain clomit. Sanoivat, että tehään kaikki tutkimukset samaan syssyyn niin on sitten valmiina, kun lähetään hoitoihin.
Sinulla on mennyt täysin samalla kaavalla. Meillä tahtoivat varmistaa ensin sen, ettei miehessä ole vikaa, koska usein voi olla juuri niin, että naista tutkitaan ihan turhaan. Toisaalta.. meillä taas vikaa on molemmissa.
 

Yhteistyössä