Alkuperäinen kirjoittaja kyl:sain joo, smurffitarran, kun olin niin nätisti paikoillani
Alkuperäinen kirjoittaja kyl:sain joo, smurffitarran, kun olin niin nätisti paikoillani
Oliko sellainen ihana pehmotarra? Tahtoo kans! Joulukalenterista sain niitä lapsena.Alkuperäinen kirjoittaja kyl:sain joo, smurffitarran, kun olin niin nätisti paikoillani
potilastietoihin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli kukaan ei ole saanut. Miksi tuttuni sitten väittää näin??
Kirjataanko nitä edes mihinkään ylös kuka rokotettu ja kuka ei?
Koneelle kirjattiin. Minulta ei edes kysytty mitään todisteita riskiryhmäläisyydestäni, kun th näki että olen aiempinakin vuosina hakenut ilmaisen influenssarokotteen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli kukaan ei ole saanut. Miksi tuttuni sitten väittää näin??
Taisivat kirjoittaa miehelle jonkun rokotuskortin. Ja tytölle tuli merkintä neuvolakorttiin. Mulla se on vissiin työterveyshuollossa se tieto.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli kukaan ei ole saanut. Miksi tuttuni sitten väittää näin??
kai ne kirjaa.. tytöllä tuli neuvolakorttii tarra...Alkuperäinen kirjoittaja ap:Eli kukaan ei ole saanut. Miksi tuttuni sitten väittää näin??
Tai rokottamattomille, jotka uskovat kaikki netistä löytyvät väitteet rokotteen vaarallisuudesta =)Alkuperäinen kirjoittaja hohoi:saisivat antaa ohtaanliimattavat "typerä hysteerikko" -tarrat rokotetuille.
Alkuperäinen kirjoittaja hohoi:saisivat antaa ohtaanliimattavat "typerä hysteerikko" -tarrat rokotetuille.
Niinpä, rokotettakin on jo pelkästään Suomessa laitettu 700 000 ihmiselle =D Todella vaarallista täytyy olla! =)Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Tai rokottamattomille, jotka uskovat kaikki netistä löytyvät väitteet rokotteen vaarallisuudesta =)Alkuperäinen kirjoittaja hohoi:saisivat antaa ohtaanliimattavat "typerä hysteerikko" -tarrat rokotetuille.