Saita miljonääri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "herkkis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"herkkis"

Vieras
Siis aargh! Nyt on ilmeisesti käynnissä joku tehokampanja puhelimitse myynnissä. Tän viikon aikana varmaan vähintään kerran päivässä joku soittanut jostain, parhaina kahdesti. Mutta ikävintä oli kyllä saunalahdelta tullut puhelu. En ottanut uutta liittymää enkä mitään muutakaan, ja myyjä sanoi minun olevan kroisos ja miljonääri, kun haluan maksaa kalliita puhelinlaskuja toiselle operaattorille. Jäi vähän paha mieli, kun kuitenkin aika pienillä rahoilla kotiäitinä mennään.. Loukkaannuinko vain turhasta, vai onko tää nykyään yleinenkin myyntitapa?

Olisit sanonut, että enkä ole. Höh. Naurettava juttu. Olet todellakin herkkis :D. Kyllä todellakin loukkaannuit turhasta. Ja en mä näe tuossa myyjän sanomisessa mitään muuta kun myymistä, hän yritti saada sinut ymmärtämään, että toisen liittymän ottaessa säästät rahaa - puki sen sitten tuohon sävyyn.

Se oli varmaankin sen huumoria. Saman kuulee tietysti kymmenet, ellei sadat muut. Itse kyllästyin näihin puhelinmyyjiin, ja nyt on päällä kiellot ja estot. Saa nähdä toimiiko...

minullekin yksi lehtimyyjä sanoi, että olen tyhmä kun en tartu tarjoukseen (tarjous oli hänen mielestään niin hyvä). ei tuommoisesta kannata loukkaantua, mutta ei se silti mielestäni ole ihan asiallista käytöstä myyjältä.

No oli se silti aika tyhmästi sanottu, ei tuolla tavalla saa mitään myytyä. Mutta, jos annat puhelinnumerosi, minä myyn sinulle toisen firman liittymän paljon kohteliaammalla tavalla ja halvemmalla :D

Itse olen yöhoitaja, ja vaikka päivisin nukkuessani on puhelin äänetömällä, niin toisinaan on pakko jättää äänet päälle ja silloin viimeisin asia jonka äänen haluan puhelimesta kuulla on puhelinmyyjä.
Jos puhelinmyyjä alkaa häijyksi, niin uhkaa sitä poliisilla, sillä ei ole mitään oikeutta nimitellä eikä loukata. Sehän luultavasti purki sinuun edellisen soittajan haukut.
Meillekin yritettiin välillä pommittaa soneran liittymiä, muttakun puhelin lakkasi toimimasta tähän taloon tullessa, niin vaihto oli edessä ja puhelinlaskut laskivat uskomattoman paljon.

Yhteistyössä