E
Elämä vie
Vieras
Törmäsin vaihteeksi sellaiseen, mutta tän kertainen pelimies oli oikeesti unelma sängyssä ihan kaikinpuolin. En halua parisuhdetta sen ihmisen kanssa, mutta seksiä, oi, sitä kyllä. Se on ihan vakavissaan ehdottamassa mulle kaveruutta, tarjoutuu mulle avuksi sinne ja tänne ja tuonne, mutta "kaveripohjalta, koska en ole valmis vielä parisuhteeseen". Ja meidän seksikin kuulema aiheutti siinä hämmennystä, joopa joo.
Mä en halua siltä yhtään mitään (muuta) kuin seksiä. En kaveruutta, en seuraa, en mitään. Pelkkää seksiä. Mutta mä en aio sitä suoraankaan ehdottaa, koska mies on kuulema ihan rikki koska me harrastettiin seksiä ja hän ei semmoista ole tehnyt koskaan näin nopeesti.
Valhetta kaikki.
Mitenhän mä saisin, vai saisinko mitenkään, johdateltua pelkkään seksisuhteeseen mun kanssa? Siihen saakka, kunnes löydän sen oikean.
Mä en halua siltä yhtään mitään (muuta) kuin seksiä. En kaveruutta, en seuraa, en mitään. Pelkkää seksiä. Mutta mä en aio sitä suoraankaan ehdottaa, koska mies on kuulema ihan rikki koska me harrastettiin seksiä ja hän ei semmoista ole tehnyt koskaan näin nopeesti.
Valhetta kaikki.
Mitenhän mä saisin, vai saisinko mitenkään, johdateltua pelkkään seksisuhteeseen mun kanssa? Siihen saakka, kunnes löydän sen oikean.