Saiskohan pelimiestä mitenkään koukutettua fuckbuddyksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Elämä vie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Elämä vie

Vieras
Törmäsin vaihteeksi sellaiseen, mutta tän kertainen pelimies oli oikeesti unelma sängyssä ihan kaikinpuolin. En halua parisuhdetta sen ihmisen kanssa, mutta seksiä, oi, sitä kyllä. Se on ihan vakavissaan ehdottamassa mulle kaveruutta, tarjoutuu mulle avuksi sinne ja tänne ja tuonne, mutta "kaveripohjalta, koska en ole valmis vielä parisuhteeseen". Ja meidän seksikin kuulema aiheutti siinä hämmennystä, joopa joo.

Mä en halua siltä yhtään mitään (muuta) kuin seksiä. En kaveruutta, en seuraa, en mitään. Pelkkää seksiä. Mutta mä en aio sitä suoraankaan ehdottaa, koska mies on kuulema ihan rikki koska me harrastettiin seksiä ja hän ei semmoista ole tehnyt koskaan näin nopeesti.

Valhetta kaikki.

Mitenhän mä saisin, vai saisinko mitenkään, johdateltua pelkkään seksisuhteeseen mun kanssa? Siihen saakka, kunnes löydän sen oikean.

Sulla on käsitteet hieman sekaisin tai sit kohtasit todellisen pelimiehen joka osaa hämmentää. "Joka saa sinut haluamaan pelkkää seksiä koska et vielä ole valmis parisuhteeseen."

Jos se on pelimies eikä vain kusipää joka haluaa saada naiset rakastumaan itseensä, niin silloin ihan pelkkä suora ehdotus seksisuhteesta ilman muita mausteita pitäisi riittää. Olettaen siis että seksi oli siitäkin hyvää ja sä tarpeeksi kiinnostava että se jaksaa sua edes sen seksin verran silloin tällöin. Toisaalta voihan se olla sellainen, joka haluaa vain kerran kokeilla ja that's it, seuraavaa kinkkua uuniin.

Jos kerran haluat mieheltä pelkää seksiä,niin kerro suoraan mitä haluat.:D

No aijaa.
Kun tutustuttiin, se ilmoitti olevansa valmis suhteeseen. Oli deittaillut naisia jo mua ennen. Kun tavattiin, hehkutti miten ihana ja kaunis mä oon, ja miten kaipaa mua. Sitten oli seksiä, ihan molempien aloitteesta, ja sen jälkeen se otti pakkia. Piti joka päivä yhteyttä, mutta ilmoitti lopulta ettei olekaan valmis suhteeseen mutta haluaa pitää mut kaverina. Ehdotteli mitä kaikkkea voitais yhdessä tehdä. Kavereina.

Jos tuo ei oo pelimies, niin mikä sitten?

Ja että herkkis? Mä oon nähnyt sen eksien kuvia, ja mä oon yhtään liioittelematta ja itseäni korostamatta kauniimpi kuin ne ikinä. Sen eksät on tavallisia harmaavarpusia tai xxl-naisia. Mä oon kaunis ja ihana ja seksikäs oikeasti. Mä oisin voinut tarjota sille jotain niin paljon parempaa, mutta se ei vaan oo valmis parisuhteeseen. Pelkkään kaveruuteen vaan.

Ois ehkä onnistunut, jos meillä ei ois ollut seksiä. Mutta kun oli, niin en mä enää mikään pelkkä kahvitteluseura ja lenkkikaveri sille suostu olemaan.

Olet löytänyt hyvän miehen, joka toivottavasti löytää paremman naisen.

Ai siis sun mielestä oikeesti on hyvä mies sellainen, joka saa viattoman naisen uskomaan siihen, että mies on oikeasti ja tosissaan etsimässä parisuhdetta? Ja kun tuo mies muutaman päivän jaksaa piirittää ja kertoa kauniita asioita kunnes saa naisen antautumaan sänkyyn.. luullen että rakkaus todella vetää yhteen.. sanookin lopuksi ettei ole valmis suhteeseen ? Että siinä on sitten hyvä mies, oikein isoilla kirjaimilla? Sekö on sitten hyvä mies? Mies, joka on johtanut alusta saakka niin pahasti harhaan, ettei oikeestaan enempää enää voi. Niin jo vot, siinä on sitten Hyvä Mies!

Oikeesti?
Ihan aikuisten oikeesti sä oot sitä mieltä??

jos se olis halunnu sulta alunperinkin vain yhden seksikokemuksen lisää ei se sua enää kaverinakaan pitäisi. kenties oli ihastunut sinuun mutta huono seksikokemus kanssasi löi jarrun pohjaan

[QUOTE="vieras";23863015]Sinä olet ap jotenkin sekaisin.[/QUOTE]

samaa mieltä, tuosta ei ota kyllä selvää että mitä sä haluat. mahdatko oikeen tietää itsekään.

Tässä se taas nähdää mimmosia lutkia monet suomalaiset naiset on. Sit jaetaan rakoo jollekki niinku Jeesus leipää iha vaa siks et se on pelimies. Sit moni himokas ja taatusti sängyssä hyvä mies saa kärsii tuskissa.

Pika-analyysi: ap olisi halunnut suhdetta ja pettyi. Itsetuntokolauksen paikkaamiseksi haluaa esittää, ettei se mitään, seksiä vaan halusinkin. Kun ei sitäkään tipu, niin nyt täytyy keksiä miehelle jotakin omituisia ominaisuuksia, että itse ei vaikuttaisi epäkelvolta. Mies ei halua suhdetta, seksi ei kelpaa, ystävyyttä voi jopa haluta vain siksi, että on näitä kilttivammaisia, jotka eivät halua vaikuttaa joko omissa tai muiden silmissä kusipäiltä. Anna ap olla. Ei siitä mitään tule. Uutta matoa koukkuun ja uusille kalavesille. Kyllä se siitä.

Yhteistyössä