Saisinks mä tukka-apuja? :(

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Mulla on taas iänkaiken ollut tämä sama paska kuontaloni, ja olen ihan totaalikypsä :(... Odotusaikana se oli vähän pidempi, nyt taas samassa mallissa, vähän kerrostettuna, mutta ei paljon... Tasaisen ruskea, taittuu inan verran punaiseen (mä en siedä tätä piirrettä tukassani, se punertaa HETI jos värissä on vähänkin jotain punaiseen viittaavaa...).

HALUAISIN jotenkin kerrostetun, en kovin lyhyttä, JA kylmiä värejä. Jotain ihan valkoisen-hopean sävyä + kylmää & tummaa ruskeaa.

Onnistuukohan tähän päähän edes toi valkoinen/hopea...? Kun kaikesta tulee aina jotain punertavaa tai oranssia tai keltaista... Entä sopiskohan se malli tommosena suht samanmittaisena, varovasti kerrostettuna/revittynä...?

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Disruption^

Tossa on kuva, vaikkei siitä nyt kauheesti selkoa taida saadakaan väristä...

Ja mussa ei ole sit hitustakaan kampaajan vikaa, että siltä pohjalta... Elkää naurako jos kysyn hulluja.

Kantsii kampaajalle mennä että onnistuisi. Siellä on kaikenmaailman kuvastojakin missä hiusmalleja. Mie voisin kuvitella siun hiukset niin että olisi johonkin kaulan kohdille latvat, kerrostetut ja värinä vaaleaa ja jotain ruskeaa ehkäpä, siis raitoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Malin:
Kantsii kampaajalle mennä että onnistuisi. Siellä on kaikenmaailman kuvastojakin missä hiusmalleja. Mie voisin kuvitella siun hiukset niin että olisi johonkin kaulan kohdille latvat, kerrostetut ja värinä vaaleaa ja jotain ruskeaa ehkäpä, siis raitoja.

Juu, toki menenkin, en mä itse saa aikaan mitään muuta kuin tätä nykyisenlaista, aina samaa... :| Siis tämä näyttää aina samalta, ihan sama mitä sille teen, joten kyllä nyt kaivataan ammattiauttajaa kuontaloa pelastamaan :D

Mutta mulla on siis AINA ollut perusruskeeta (lämmintä) ja vaaleeta (lämmintä) raitoina. Joskus joku yksivärinen tumma, kuten nyt. Aina samaa. Siis 85% aina samaa, joskus oon kokeillut jotain punaisia kauan sitten - ei hyvä.

Ootko ajatellut otsatukkaa, jakauksen puolen vaihtoa tai keskellä pitämistä tms? Meillä on niin ihana parturi-kampaaja mein pikku kylällä, että viimeksi kun leikkasi ja laittoi kahta eri väristä raitaa, maksoi 50e. Ei paha miusta. Mie en itse ole edes keksinyt malleja tai värejä, kampaajan ehdotusten ja ajatusten mukaan miun pää stailattu.:) Ei muuta kun aikoja soittelemaan niin saat erilaisen pään.:)

Otsatukan mä HALUAISIN, mutta kun mulla on semmonen v-mäinen pyörre tossa edessä keskellä, että se jakaisi otsiksen kahtia :| Tai sitten sitä sais olla laittamassa AINA.

Musta tuntuu niin tyhmältä vaan mennä sinne kampaajalle ja sanoa, ettei mulla oo oikein mitään käsitystä mitä haluan... :ashamed: Tyyliin 'onks tälle enää mitään tehtävissä?' :D...

Heh, mie oon mennyt tuohon tyyliin lähes joka kerta.:) Aina sormi suussa että jotain tarttis tehdä. Mutta siinä saa kampaajakin tavallaan vapaat kädet ja luulen että voi olla helpompi työskennelläkin. Ei siinä mitään noloa ole, sen kun menet vaan reippaasti. Miulla on kiva pyörre vasemmalla sivulla ylhäällä, nyt kun tukka lyhyempi taas niin tuntuu välillä hiukka sojottavan, ihmeaineilla asettuu.:)

Alkuperäinen kirjoittaja Malin:
Heh, mie oon mennyt tuohon tyyliin lähes joka kerta.:) Aina sormi suussa että jotain tarttis tehdä. Mutta siinä saa kampaajakin tavallaan vapaat kädet ja luulen että voi olla helpompi työskennelläkin. Ei siinä mitään noloa ole, sen kun menet vaan reippaasti. Miulla on kiva pyörre vasemmalla sivulla ylhäällä, nyt kun tukka lyhyempi taas niin tuntuu välillä hiukka sojottavan, ihmeaineilla asettuu.:)

No mulla on noita ympäri päätä... Tuolla takaraivollakin, ja ihanasti jakautuu sieltäkin kahtia, ellei oikein väännä ja käännä ja liimaa... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Otsatukan mä HALUAISIN, mutta kun mulla on semmonen v-mäinen pyörre tossa edessä keskellä, että se jakaisi otsiksen kahtia :| Tai sitten sitä sais olla laittamassa AINA.

Musta tuntuu niin tyhmältä vaan mennä sinne kampaajalle ja sanoa, ettei mulla oo oikein mitään käsitystä mitä haluan... :ashamed: Tyyliin 'onks tälle enää mitään tehtävissä?' :D...

Tollai mä meen oikeestaan aina kampaajalle "tee tälle jotain". Nyt mulla on tuska ku vakikampaaja jäi äitiyslomalle ja tarvis ettiä uus tilalle eli ainaki alkuun tarvis tietää vähän mitä haluu :o
Tai sit olla vuosi käymättä, mahtais olla näky :laugh:

Mut ihan sun tukkaas niin sulle kyl sopii noi lämpimät sävyt. Kylmillä vois sit varmaan laittaa just raitoja tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:

Tollai mä meen oikeestaan aina kampaajalle "tee tälle jotain". Nyt mulla on tuska ku vakikampaaja jäi äitiyslomalle ja tarvis ettiä uus tilalle eli ainaki alkuun tarvis tietää vähän mitä haluu :o

Mut ihan sun tukkaas niin sulle kyl sopii noi lämpimät sävyt. Kylmillä vois sit varmaan laittaa just raitoja tms.

:'( kummääenhaluaainatätäsamaalämmintä :'(

No sit sulle laitetaan muuta :D Jos ei sit miellytäkään silmää niin helpostihan sen muuttaa.

No sit sulle laitetaan muuta :D Jos ei sit miellytäkään silmää niin helpostihan sen muuttaa.

Niih, totta... Aina mä voin sit vetää tän saakelin saman ruskeen siihen päälle, jos ei se sovikaan... :D :D ..blah.

Kai mä sit varaan sen ajan... Apua.

Niih, totta... Aina mä voin sit vetää tän saakelin saman ruskeen siihen päälle, jos ei se sovikaan... :D :D ..blah.

Puhelin käteen vaan

Se on sit teikäläisten syy, jos ne nauraa mulle, kun ei mulla oo mitään tietoa mitä haluan...
:snotty: :xmas:

Puhelin käteen vaan

Se on sit teikäläisten syy, jos ne nauraa mulle, kun ei mulla oo mitään tietoa mitä haluan...
:snotty: :xmas:

Juu mua saa sit syyttää kaikesta, kunhan sit tuut uuden tukan kans "näytille"

Mulla aina ollut vähän punertavaa ja valkoisia raitoja. Sit kerran repäisin ihan punaiseksi ja mustia raitoja, ja avot mää tykkään ihan sikana!
Tunnin päästä taas pitkästä aikaa pääsen kampaajalle, ja aion repäistä jotain!

Muiden viestejä lukematta sanon, että mulla on voimakas punainen pigmentti, jonka vuoksi esim vaaleita raitoja laittaessa pitää käyttää 9% tököttiä ja pitää päässä väh. 45min, josta puolet lämmössä, muuten tulee semmoiset karmeat oljenkeltaiset raidat. Silveriäkin mun hiuksiin on laitettu ja hyvä tulos on tullut, pitää vaan löytää se oma hyvä kampaaja joka tietää miten sun pehko reagoi, tai sitten sun pitää itse osata sanoa, että näin ja näin...

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Muiden viestejä lukematta sanon, että mulla on voimakas punainen pigmentti, jonka vuoksi esim vaaleita raitoja laittaessa pitää käyttää 9% tököttiä ja pitää päässä väh. 45min, josta puolet lämmössä, muuten tulee semmoiset karmeat oljenkeltaiset raidat. Silveriäkin mun hiuksiin on laitettu ja hyvä tulos on tullut, pitää vaan löytää se oma hyvä kampaaja joka tietää miten sun pehko reagoi, tai sitten sun pitää itse osata sanoa, että näin ja näin...

Aaaa, okei... En mä tiedä muista jutuista, mutta juurikin toi punainen pigmentti on se yks perkele...

jesh, sama vika rahikaisella ja kylläpäs vituttaa! ja ku on vielä tämä korkea "tyräpankki"-otsa niin vielä ihanempaa...

onkos siulla ihan luonnonkihara tuo kuontalo vai onko siinä permis? meinaan jos ei ole luonnonkihara niin suoristuspermis siihen ja sitte väriä vähän vaaleemmaksi. ja onko ollu tukka aina semmonen että menee punertavaksi? jos on niin sillon siulla on punapigmenttiä tukassa ja siihen ei auta ku peruukki. jos taas on tullu lasten syntymän jälkeen niin voi olla että hormoonitasapaino on vaikuttanu vähän rankasti. kaverilla menee nykysin kaikki värit kupariksi päässä, aivan sama vaikka laittais hiilenmustaa tai hopeenharmaata niin kohta se on kupari. ja sillä alko ongelmat toisen raskauden jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
http://hairstyles.hairboutique.com/gallery/Tom_Carson_2004_D1_075.jpg

Sul vois sopia lyhyemmätki huikset, ku sulla on nyt. :)

Niis on liikaa laittamista :/

no noissa nimenomaan EI ol liikaa laittamista. kunnon vahat kehiin niin aamulla vetäsen kourallisen vahaa ja harot ympäriinsä ja se on siinä :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älä valitse väriä senmukaan minkä haluaisit, vaan sen mikä sopii sinulle, jollekkin sopii lämpivät jollekkin kylmät värit, eli mene kampaajalle

No menen menen, mutta mä kyselen ensin viisaammilta täällä, jos sais jotain hujumenttia vaikka siitä, että mitä haluaa... :D Tai onhan mulla joo, mutta mielipiteitä otan mielelläni vastaan... :)

Mut ei kai se niin oo, että mulle sopii tasan tää yhdenlainen tukka vaan (ei tääkään nyt mikään ah-niin-täydellisen-sopiva-mulle ole, mun mielestä )? :| Oonko mä sit aina samanlaisella tukalla? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

jesh, sama vika rahikaisella ja kylläpäs vituttaa! ja ku on vielä tämä korkea "tyräpankki"-otsa niin vielä ihanempaa...

onkos siulla ihan luonnonkihara tuo kuontalo vai onko siinä permis? meinaan jos ei ole luonnonkihara niin suoristuspermis siihen ja sitte väriä vähän vaaleemmaksi. ja onko ollu tukka aina semmonen että menee punertavaksi? jos on niin sillon siulla on punapigmenttiä tukassa ja siihen ei auta ku peruukki. jos taas on tullu lasten syntymän jälkeen niin voi olla että hormoonitasapaino on vaikuttanu vähän rankasti. kaverilla menee nykysin kaikki värit kupariksi päässä, aivan sama vaikka laittais hiilenmustaa tai hopeenharmaata niin kohta se on kupari. ja sillä alko ongelmat toisen raskauden jälkeen.

Oo hiljaa ton peruukkis suhteen ny
:'( :D

Siis joo, ihan luonnostaan on punapigmenttiä... Mutta kyllä musta sen on aikanaan peittäny. Sitä mä vaan, että onnistuuko mikään ihan valkoinen/hopea sävy sitten olleskaan, vai tuleeko niistä väkisin kullanvaaleita? Blah :|

Ja ihan luonnostaan on myös noi helvetin kiharatkin! Tosin mä saan ne harjaamalla suoriksi, lähes kokonaan :) Mutta vähän muotovaahtoa kehiin, niin näyttää kun ois permanentti.

En mä tiedä. Pitää varmaan vaihtaa koko pää kerralla.

Yhteistyössä