Saisinkohan näin paljon asuntolainaa??? Kellään tietoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Minttu"

Vieras
Mitä luulette, olisiko minun mahdollista saada mitenkään asuntolaina omiin nimiini?
Arvioin, että asunto on nyt n. 320 000 e arvoinen. Olen itse maksanut tästä jo nyt pois n. 31 000, lainaa joka on siis omissa nimissäni (mies maksaa omaa osuuttaan). Omistan tästä 25 %. Tuon 31 000 maksetun lisäksi ensi toukokuussa minun olisi mahdollista myydä oma osuuteni lapsuuskodistani ja saisin siitä ehkä 16000 e. Eli nuo ynnättynä yhteen on rahat, loppu jäisi velkaa. Tulot on pienet n. 2250 e brutto kk. Alaikäinen 1 huollettavana joka jäisi minulle.Antaisikohan pankki lainaa noin paljon minulle?

Totta kai! Tarvitsetko vieläl lisää kenties uuteen autoon, kesämökkiin ja kunnon lomareissuun?

Mitä hittoa ihmiset tuollaisia kyselevät palstalta joka kuhisee siwan kassatätejä, työttömiä, kotiäitejä, trolleja ja muita älyn jättiläisiä? Miksei voi itse ottaa asianmukaisesti asioista selvää?

Sun pitäisi siis oman lainaosuutesi lisäksi saada 160.000 euroa lainaa. Ja kyllä tulosi huomioiden kuulostaa ihan valtavalta lainasummalta. Pystyisitkö edes lyhentämään tuplasuurta lyhennystä?

[QUOTE="poikia3";28908399]Sun pitäisi siis oman lainaosuutesi lisäksi saada 160.000 euroa lainaa. Ja kyllä tulosi huomioiden kuulostaa ihan valtavalta lainasummalta. Pystyisitkö edes lyhentämään tuplasuurta lyhennystä?[/QUOTE]

No totkai se pystyy...äijä mäelle ja ylisuuret elarit :)

Miksi pitää edes miettiä jäämistä yhden lapsen kanssa ylihintaiseen asumukseen?

Yhden lapsen kanssa pärjäät taatusti kaksiossa, tai kolmiossa, jonka ei tosiaankaan tarvitse maksaa kolmeasataatuhatta.

tää on vaan veikkaus, mutta tuskin edes ennen tätä lamaa olisit yksin saanu tollasta lainaa. Nyt taloustilanteen takia on lainan saamista kiristetty entisestään niin epäilen suuresti että et saa, mutta eihän sitä voi tietää kun pankista kysymällä.

Siis paljo sulla on nyt velkaa jäljellä(toisinsanoen, paljo ootte maksanu asunnosta ja oliko sulla silloin jotain omaa alkupääomaa) vai onko sulla alunpitäen ollu velkaa 25% tosta 320 000 eurosta.

Toki sun tulot hieman nousee kun saat elarit yms mutta aika mahdottomalta tuntuu, itse en missään nimessä edes haluais noin isoa lainaa.

Yhteistyössä