saisinkohan mä nyt soskusta enemmän rahaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plääh

Aktiivinen jäsen
05.12.2007
15 531
1
36
koska asumistuki ei ole tuloa koska se menee vuokranantajalle :saint: näin ollen kuukausitulot tippuu taas reippaasti satasella, jos esittäs tätä ens kerralla tätille kun on aika

Meillä asumistuki menee myös vuokrannantajalle, mutta ei sieltä sossusta ole kuulunut vielä mitään. :/ Tosin, ei oo se viikkokaan vielä mennyt. Mutta sais tulla jo jotain..

*muoks* Hitsi, unohdin ihan laittaa, et ne meijän pyörät on varastettu ei ole kuulunut niistä mitään.. Kun mun tarttis ainakin saada se uus pyörä, et pääsen töihin tän kuun lopussa.. Sen verran matkaa, etten kävellen jaksais aamusta lähtee, mutta sitte en taas bussilla viitsi mennä. Olis mukava matka siis pyöräillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä82:
Meillä asumistuki menee myös vuokrannantajalle, mutta ei sieltä sossusta ole kuulunut vielä mitään. :/ Tosin, ei oo se viikkokaan vielä mennyt. Mutta sais tulla jo jotain..

toivottavasti tulee päätös pian, mulle tuli onneks heti seuraavana päivänä rahat ja päätös

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
koska asumistuki ei ole tuloa koska se menee vuokranantajalle :saint: näin ollen kuukausitulot tippuu taas reippaasti satasella, jos esittäs tätä ens kerralla tätille kun on aika

Mistä sie päättelet että asumistuki ei oo tuloa?
Kyl se lasketaan soskussa tuloks vaikka se meniskin suoraan vuokranantajalle.

Alkuperäinen kirjoittaja manta76:

Mistä sie päättelet että asumistuki ei oo tuloa?
Kyl se lasketaan soskussa tuloks vaikka se meniskin suoraan vuokranantajalle.

noinhan tuossa just tuli selväks yhdessä ketjussa että asumistuki ei ole tulo tuolloin ;) ;)

toivottavasti tulee päätös pian, mulle tuli onneks heti seuraavana päivänä rahat ja päätös

Täh?! :o Niin nopeasti. Meillä menee se viikko yleensä ainakin, vaikka oli siis jatkohakemus tälle kuulle. Ja sit ne tekee vielä niin, et kun se hakemuksen vienti päivä oli maanantai, niin huomenna sitten tulee tietyti lappu, tarvitsemme sitä ja tätä ja tota, vaikka siinä hakemuksen mukana OLI kaikki tarvittavat liitteet. Sitte kun ne vie maanantaina niin taas hakemuksen käsittely venyy.. Siis jos en niitä huomenna ehdi viemään..
Näin siis tekevät joka kerta. En mä sieltä kuitenkaan joka kuukausi hae, nyt tän kesän vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Kyllähän ne sen laskee tuloksi vaikka meniskin suoraan vuokranantajal, et älä ny liikoja luule ;)

Just noin, mullakin vuokran-antajalle aina menny mutta mulle tuloa kun maksan vain osuuteni.
Eli ei mitään ylimääräistä tule.

Kyllä asumistuki huomioidaan sossussa, tulee se itselle tai vuokranantajalle! Elatusmaksunkin ne laskee vaikkei olisi edes siinä kuussa saanut sitä. (meillä ex makselee niitä miten sattuu)

Sen verran matkaa, etten kävellen jaksais aamusta lähtee, mutta sitte en taas bussilla viitsi mennä. Olis mukava matka siis pyöräillä.

Sossun pitäis maksaa sulle uusi pyörä koska et VIITSI bussilla mennä.

Yhteistyössä