Saisin vapaa viikonlopun mutta en tiedä mitä tekisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli siis miehellä parin viikon päästä kesäloma ja lupas mulle viikonlopun (tai ylikin) omaa lomaa. Mutta en tiedä mihin menisin ja mitä tekisin. Ei kiinnostais ihan yksin lähteä mihinkään hotelliin tai kylpylään.
Sisko asuu toisella puolen suomea ja sinne olisin muuten mennyt mut heillä just muutto omaan kotiin. ELi jos sinne lähden niin menis se mun loma sit muuton ja siivousten merkeissä.
Täällä ei ketään kaveria kuka lähtis mukaan. Muutama on töissä ja ei selviä nykyään mihinkään. Veljen vaimo ehkä yks vaihtoehto mutta sillä sit tapana perua viime tingassa kaikki.

Ja olisin oikeasti tuon loman tarpeessa kun aikalailla yksin pyöritän tätä kuuden lapsen sakkia arkisin. Siksi tuota siskolle menoakin arvon kun ei se sit ole oikein lomaa.
Miehen kanssa lähtisin heti mutta ei saada mistään hoitajaa lapsille.

Jos siskon luokse "ei pääse" (et varppina lähde muuttohommiin kun kerran lomaa saat), niin itse ottaisin ehkä ihan vaan yön kylpylään johonkin lähi kaupunkiin. Eli eka kunnon rentouttava kylpylä ja sitten kaupungilla joku hyvä ruoka ja elokuvateatterin kautta ottamaan unet. Ja aamulla tietysti uimaan ja kylpylän ravintolaan aamupalalle. Sitten suuntaisin jo takaisin kotia. Vähän tympeä yksin jos ei kaveria saa mukaan, mutta varmasti parempi kun se siivousurakka. Ja tunnetusti kotona ei voi lomailla.

En tiiä mitä muut tekisi, mutta mä tekisin näin jos ei miestä saa mukaan. :)

Lähde vaikka Tukholman risteilylle.
Illalla syöt hyvin, päivän shoppailet Tukholmassa .... itse tein parivuotta sitten soolona tän reissun kun kaveri perui viime tingassa.
Oli kivaa, sai mennä ihan oman pään ja aikataulun mukaan kunhan laivalle ehti :) oli rentouttavaa.

Jos siskon luokse "ei pääse" (et varppina lähde muuttohommiin kun kerran lomaa saat), niin itse ottaisin ehkä ihan vaan yön kylpylään johonkin lähi kaupunkiin. Eli eka kunnon rentouttava kylpylä ja sitten kaupungilla joku hyvä ruoka ja elokuvateatterin kautta ottamaan unet. Ja aamulla tietysti uimaan ja kylpylän ravintolaan aamupalalle. Sitten suuntaisin jo takaisin kotia. Vähän tympeä yksin jos ei kaveria saa mukaan, mutta varmasti parempi kun se siivousurakka. Ja tunnetusti kotona ei voi lomailla.

En tiiä mitä muut tekisi, mutta mä tekisin näin jos ei miestä saa mukaan. :)

Tätä minäkin mietin. . Keksis sen kaverin sinne niin ois sata kertaa mukavampaa. Miehelle tuossa valitinkin et kun ei ole sellasia kavereita jotka tuosta vaan innostuis lähtemään ja totes kyllä saman (oon nimittäin yrittänyt järjestää jos jonkinlaista reissua mut kaikki sit aina peruuntunu) . En tiedä mikä noita kavereita vaivaa kun yhtä loman tarpeessa oisivat.

[QUOTE="mä";23776303]Lähde vaikka Tukholman risteilylle.
Illalla syöt hyvin, päivän shoppailet Tukholmassa .... itse tein parivuotta sitten soolona tän reissun kun kaveri perui viime tingassa.
Oli kivaa, sai mennä ihan oman pään ja aikataulun mukaan kunhan laivalle ehti :) oli rentouttavaa.[/QUOTE]

Täältä on yli 500 km lähimpään satamaan et menee noihin matkoihin kohtuuttoman kauan. Ja kerran oon käyny tukholmassa mut en tosiaankaan osais siellä yhtään mihinkään.

[QUOTE="a p";23776322]Tätä minäkin mietin. . Keksis sen kaverin sinne niin ois sata kertaa mukavampaa. Miehelle tuossa valitinkin et kun ei ole sellasia kavereita jotka tuosta vaan innostuis lähtemään ja totes kyllä saman (oon nimittäin yrittänyt järjestää jos jonkinlaista reissua mut kaikki sit aina peruuntunu) . En tiedä mikä noita kavereita vaivaa kun yhtä loman tarpeessa oisivat.[/QUOTE]

Sama ongelma. Mä sain kans vapaa viikonlopun kuukausi sitten ja menin kylpylän kautta veljeni luo yökylään :D Hemmottelivat hyvällä ruoalla, sinkkuelämää maratonilla ja lasten kuoharilla. :) Mulla on kyllä kavereita, mutta sama ongelma kun sulla. :D
Vapaapäivän jos olen ottanut niin oon käynyt tosiaan yleensä kylpylässä ja syömässä. Tuo yön yli viettäminen vähän inhottava kun itsestä tiedän että jos menisin hotelliin yksin niin ikävähän siellä jo tulisi. Pitäs touhuta niin paljon kaikkea että on niin väsynyt että nukahtaa heti :D Mutta näin tekisin silti jos en veljen luo pääsisi.

Sama ongelma. Mä sain kans vapaa viikonlopun kuukausi sitten ja menin kylpylän kautta veljeni luo yökylään :D Hemmottelivat hyvällä ruoalla, sinkkuelämää maratonilla ja lasten kuoharilla. :) Mulla on kyllä kavereita, mutta sama ongelma kun sulla. :D
Vapaapäivän jos olen ottanut niin oon käynyt tosiaan yleensä kylpylässä ja syömässä. Tuo yön yli viettäminen vähän inhottava kun itsestä tiedän että jos menisin hotelliin yksin niin ikävähän siellä jo tulisi. Pitäs touhuta niin paljon kaikkea että on niin väsynyt että nukahtaa heti :D Mutta näin tekisin silti jos en veljen luo pääsisi.

Just samat ajatukset kuin mulla. Eli kyllä se päivä menee yksin mut yö ei yhtään kiva olla yksin. Mulla väliin kotonakin sitä et jos mies yötä myöten pois (ajoittain aika paljonkin) niin sit valvon pitkästi yli puolen yön et saa unen..
Pitää vissiin tuota veljen vaimoa kysyä ja jos sit peruu niin mennä vaan yksin. Tekis omille hermoille kyllä sen verran hyvää päästä vähäksi aikaa johonkin.

[QUOTE="a p";23776435]Just samat ajatukset kuin mulla. Eli kyllä se päivä menee yksin mut yö ei yhtään kiva olla yksin. Mulla väliin kotonakin sitä et jos mies yötä myöten pois (ajoittain aika paljonkin) niin sit valvon pitkästi yli puolen yön et saa unen..
Pitää vissiin tuota veljen vaimoa kysyä ja jos sit peruu niin mennä vaan yksin. Tekis omille hermoille kyllä sen verran hyvää päästä vähäksi aikaa johonkin.[/QUOTE]

Heh, pitää kohta yhdessä lähteä :D
Noh, toivottavasti keksit jotain ja pääset kunnolla rentoutumaan. Touhuat tosiaan niin paljon että väkisin nukahdat. Ja vielä katsot hotellihuoneessa jotain TOOOOSI tylsää elokuvaa niin nukahtaminen on taattu.
Ja mä en saa myöskään unta jos mies esim. töissä tai juhlissa pitempään illalla. Valvon vaan ja heräilen. (normaalisti nukun kuin tukki jo kymmeneltä)

Yhteistyössä