Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:halvalta kuulostaa Helsingin keskustan hinnaksi ja jos työsuhdeasunto niin hyvinkin mahdollinen. Onko Forum 13 kerroksinen, sitä aloin miettimään :/ Minusta ei ole. itse en tykkää asua korkealla, joTen me ei muutettaisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:halvalta kuulostaa Helsingin keskustan hinnaksi ja jos työsuhdeasunto niin hyvinkin mahdollinen. Onko Forum 13 kerroksinen, sitä aloin miettimään :/ Minusta ei ole. itse en tykkää asua korkealla, joTen me ei muutettaisi.
Itse Forumissahan ei taida olla yhtään asuntoa mutta kun se on rakennettu ikään kuin symbioosiin ympäröivien talojen kanssa niin saattaa olla niinkin korkeita. Esim Yrjönkadun puolella.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:halvalta kuulostaa Helsingin keskustan hinnaksi ja jos työsuhdeasunto niin hyvinkin mahdollinen. Onko Forum 13 kerroksinen, sitä aloin miettimään :/ Minusta ei ole. itse en tykkää asua korkealla, joTen me ei muutettaisi.
Itse Forumissahan ei taida olla yhtään asuntoa mutta kun se on rakennettu ikään kuin symbioosiin ympäröivien talojen kanssa niin saattaa olla niinkin korkeita. Esim Yrjönkadun puolella.
niin. voihan se olla, juuri tuota Yrjänkadun puolta mietinkin.