Saisiko teidät houkuteltua sänkyyn tällaisella iskutyylillä?

Mä olin tässä jokin aika sitten yhdessä paikassa jatkoilla, juttelin siinä yhden naisen kanssa niitä näitä. No hetken päästä sinne tuli mies jonka kanssa olen ollut sängyssä joskus vuosia sitten, mä näin heti sen miehen katseesta, että jahas pillua tuo on vailla.

No meni jonkun aikaa ja sitten se mies tunki mun ja sen naisen väliin seisomaan, kun me naiset istuttiin baarijakkaroilla. Miehen kysymys mulle oli "mennäänkö panemaan?" Mä vastasin ei. Mies toisti kysymyksen ja mä toistin vastaukseni kovemmalla äänellä. Sitten pyysin miestä vähän väistämään, että saan istuttua jakkaralla kunnolla, kun meinasin tippua.

Siis aivan oikeastiko miehet luulee tuolla tavalla saavansa pesää?!? :LOL: :LOL: :headwall: :whistle: Kun se mies oli siirtynyt kauemmaksi niin naurettiin tämän yhden naisen kanssa tuolle jutulle :D

Siis tuohan oli niin kiihottava iskurepliikki! :LOL: :D
 
vieras
Minun on annettu ymmärtää, että toi toimii. Jotkut naiset kun on hakemassa ihan suoraan seksiä, niin tuolla tavalla ne löytää helposti. Iskutyylin parhaita puolia on se, että se on erittäin nopea, yhden illan aikana ehtii käymään paljon enemmän naisia läpi, kuin perinteisellä lirkuttelulla ja juomien tarjoamisella. Vaikka "mennäänkö panemaan" tehoaisi harvemmin kuin kahden tunnin lirkuttelu, sitä ehtii testaamaan niin moneen, että yhden illan aikana voisi kuvitella olevan todennäköisempää saada juuri noin.

Ja jos tuota nyt järkeilee, niin ihan vaan seksiä haluavan ehkä kannattaakin käyttää tuota. Vakka löytää kantensa, kun eivät jää haaviin ne, jotka haluavat saman tien suunnittelemaan häitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja jos tuota nyt järkeilee, niin ihan vaan seksiä haluavan ehkä kannattaakin käyttää tuota. Vakka löytää kantensa, kun eivät jää haaviin ne, jotka haluavat saman tien suunnittelemaan häitä.
Näin se varmaan on ja uskon minäkin, että moneen naiseen vetoaakin, jos ei tosiaan ole niitä häitä haluamassa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minun on annettu ymmärtää, että toi toimii. Jotkut naiset kun on hakemassa ihan suoraan seksiä, niin tuolla tavalla ne löytää helposti. Iskutyylin parhaita puolia on se, että se on erittäin nopea, yhden illan aikana ehtii käymään paljon enemmän naisia läpi, kuin perinteisellä lirkuttelulla ja juomien tarjoamisella. Vaikka "mennäänkö panemaan" tehoaisi harvemmin kuin kahden tunnin lirkuttelu, sitä ehtii testaamaan niin moneen, että yhden illan aikana voisi kuvitella olevan todennäköisempää saada juuri noin.

Ja jos tuota nyt järkeilee, niin ihan vaan seksiä haluavan ehkä kannattaakin käyttää tuota. Vakka löytää kantensa, kun eivät jää haaviin ne, jotka haluavat saman tien suunnittelemaan häitä.
Toki tuo on tekniikkana ihan ok, koska jotkuthan tosiaan haluavat vain ja ainoastaan seksiä eivätkä jaksa mitään lirkuttelijoita, jotka jää kaiken "hyvän" lisäks viel ruikuttamaan.

Mut kysymykseen viel, ni kyl miekii omalle miehelleni antasin vaiks tyyli ois tuo :D Mut en tietenkää muille.
 
Mulle saattais toimiakin, riippunee tietysti tarjouksentekijän ulkomuodosta ja mitä itse on hakemassa. Tuohan on sama sarjaa, kun se festareiden vessajonossa tehty "paskalle menossa vai?"-repliikki, joka todistetusti toimi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En mä kehtais kellekään kertoa jos mua yritettäis tuolleen :ashamed: Toivoisin olevani sen verran erityinen, että iskemiseeni käytetään tyyliä.
Te ette kyllä tajua ollenkaan. Tuotahan iskuyritystä käytetään mahdollisimman, ei siinä mietitä kovin pitkään ja syvällisesti kenenkään erityisyyttä, jos mies haluaa päästä vain jalkojen väliin mahdollisimman pian. Ei pidä ottaa kaikkea niin henkilökohtaisesti. Edes iskuyrityksiä;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te ette kyllä tajua ollenkaan. Tuotahan iskuyritystä käytetään mahdollisimman, ei siinä mietitä kovin pitkään ja syvällisesti kenenkään erityisyyttä, jos mies haluaa päästä vain jalkojen väliin mahdollisimman pian. Ei pidä ottaa kaikkea niin henkilökohtaisesti. Edes iskuyrityksiä;)
"mahdollisimman paljon" piti sanomani
 

Yhteistyössä