Saisiko täältä vinkkejä, kokopäiväiseen alkuraskauden pahoinvointiin?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
En juurikaan oksentele, mutta tää kuvotus on hirveää, eikä se hellitä hetkeksikään! Pureskelen ruisleipää, lähes kaikki ruoka maistuu, eli ei alhaisesta verensokeristakaan pitäisi johtua. Juomat ei maistu, vesi varsinkin maistuu metallilta, mutta pakkohan juoda on, vaikka se pahentaa oloa. Miten olette selvinneet, kauanko kestänyt?
 
Pidä kokoajan jotain syötävää lähellä; lakua,suolapähkinöitä, hedelmiä, tuoremehua, suolakurkkuja jne. Nälkää ei saa päästää sitten menee oksetuksen puolelle. Kyllä se 20 viikon jälkeen vähän hellittää B) Kolmen kokemuksella
 
vieras
mun piti aamulla saada tuoremehua ja suolakeksi ennen kuin nousun sängystä edes ylös(pidin yöpöydällä trippimehun kokisia tuoremehuja ja suolakeksi pakettia ekat 4kk).Vähintään puolen tunnin välein oli otettava jotain suuhun vaikkei nälkä ollu,muuten iski se heikotus ja öllötys,töissäkin mulla oli taskuissa lakua,suolapähkinöitä ym,ja menin siellä kun mikäkin orava jotain koko ajan mussutellen.Mulla autto parhaiten ihan jääkylmä jaffa niinkuin vatsataudissakin.
 
vierailija
Vichyvettä, ei mitään light versioita vaan sitä jossa on kaikki suolat mukana. Korjaa nestehukkaa ja parantaa oloa HUOMATTAVASTI jos oksentelee. Oma pahoinvointini lakkasi tällä (sitruunanmakuinen oli suosikkini), nestehukka luultavasti pitkittää/pahentaa pahoinvointia.
 
mulla on ollut molemmat raskaudet koko ajan tosi huono olo ja kaupan päälle närästys. ei auttanut mikään.. voi sitä ihanaa tunnetta kun synnytyksen jälkeen pystyi syömään!! koko ajan osaston jääkaapilla :p
 

Yhteistyössä