sairausajan palkka ja kvtes

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Olen ollut koeajalla ja siis alle 60 pv töissä. Pian koe-aika loppuu ja siirryn "normaaliin käytäntöön"... Miten sairaus ajan palkka silloin määräytyy vai koskeeko tuo 14 pvän (kalenterivuoden aikana) käytäntö edelleen minua. Hankala selittää mutta jos joku nyt hokas mitä tarkotin :) Ja työnantaja on kunta..

En ole paljon poissa, mutta lapsi on usein kipeänä ja minä sitä sitten kotiin jään hoitamaan.. :( On vain hyvä tietää näistä palkka-asioista, kun harmittaa, jos ei palkkaa saa.. Pakkohan se on silti elää sairasloman aikanakin ja sen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ole paljon poissa, mutta lapsi on usein kipeänä ja minä sitä sitten kotiin jään hoitamaan.. :( On vain hyvä tietää näistä palkka-asioista, kun harmittaa, jos ei palkkaa saa.. Pakkohan se on silti elää sairasloman aikanakin ja sen jälkeen.

jos lapsi on kipeänä saat olla 3 päivää palkallisesti pois ja loput on palkattomia

Muoks: siis kerrallaan 3 päivää

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

jos lapsi on kipeänä saat olla 3 päivää palkallisesti pois ja loput on palkattomia

Muoks: siis kerrallaan 3 päivää

Entä jos oon itse sairaana samaan aikaan?

Yhteistyössä