V
väsynyt
Vieras
Siis olen neljän lapsen äiti. Sairastuin psykoosiin, mutta nyt olen siis täysin oireeton (eli parantunut). Psykoosi oli monen tekijän summa, puutostiloja (kalium), unettomuutta, sydänhäiriöitä jne. Äitini on ollut erittäin avulias, mutta samalla tunkeutuu ja yrittää määräillä elämästäni yhä enenmmän ja enemmän. Olen siis alkoholistiperheen lapsi ja joutunut lapsesta asti huolehtimaan muista. Juuri vanhempieni käytös osiltaan ajoi minut psykoosiin. En tiedä käsittävätkö vanhempani vieläkään, että juuri lapsuuden traumat ovat osasyy persoonallisuuteni hajoamiseen. Sekä äidilläni, että isälläni on voimakkaita narsistisia piirteitä ja sentyyppistä käytöstä. Todennäköisesti (avohuollossa selvitettyä) minulla on ollut lapsuudessa jo hoitamaton masennus ja ahdistuneisuushäiriö, mutta vanhempani luulevat tai haluavat luulla, että sairastumiseni johtuu jostain ihan muista syistä. Nyt olen kuitenkin täysin kyllästynyt heidän töykeisiin kommentteihinsa ja määräilyihin. Haluavat muuttaa kotonani jopa huonejärjestyksen ja väittävät kissojen aiheuttavan allergiaa (kissat pitäisi muka lopettaa)jne. Eli kaikki pitäisi muuttaa heille mieleiseksi.