Sairastelusta mieleen tullut... Sillon musta tuntu että mä en selviä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Ensimmäinen mahatauti joka meille rantautu eron jälkeen. Nuorin oli vuoden, keskimmäinen kolme ja vanhin just viis täyttäny. Ja kaikki alko oksentaan... Suurinpiirtein samoihin aikoihin. Kolme päivää lapset oksensi, kuka mihinki.
Pienin yhesti oksensi eteisen lattialle, astu vielä oksennuslammikon päälle ja kaatu siihen oksennukseen.

Ei ollu kuulkaa sekoominen kaukana.

Se pyykkivuori...Aivan järjetöntä. Kaikki pyyhkeet, lakanat...Kaikki oli likasena. Sitä mukaan ku sai pestyä, oksensi joku jonnekki ja kerkesin nakata pyyhkeen lammikon päälle ja toinen oksensi jonnekki muualle.
Juottamista ja siivoomista, enimmäkseen juottamista.
Ja se haju mikä meillä oli :x :x :x

Sillon tuntu, että jos tästä selvitään, ni selvitään mistä vaan.

Hui kamala :$

Musta tuntuu etten selviä edes lasten yskästä, kun pelkään niin paljon että oksentavat yskiessään :ashamed:
(ja meillä siis on ollut vain yksi vatsatauti, se oli 2004 kun lapsiakin oli vain yksi. Mutt kun flunssat, korvatulehdukset, aivotärähdykset jne on koetellut mun oksennuskammoa siinä määrin, että sekoan pelkästä yskästä )

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
sairastuitko sikainfluenssaan itse nyt, vaikka ilmeisesti sun lapsella se on?
entä muut lapset,sairastuko?millanen tauti oli?

ei oo mut sairastunu. Mutta testejä ei oo otettu. Oireitten perusteella vaan on tehty diagnoosi. Itseasiassa tautina on "määrittelemätön influenssa".
Mulla särkee lihaksia ja yskittää.

Joo ja yleensä oksutauti iskee n. 3 aikaan aamuyöstä. Meillä ollu 2 kertaa tän nuorimman aikana ja lapset 1 v, 3 ja 6 v. On se aika rumbaa. Lisäksi olin itsekin ja vauvaa imetin. Hyvin selvittiin silti. Jaksuja kaikille!

Yhteistyössä