Sairastanut vesirokon aikuisena?

Voi sentään, kuopus sairasti huomaamattomasti vesirokon kaksi viikkoa sitten, nyt sitten tämä epidemia puhkesi vanhemmille lapsille ja minulle. Itse en ole lapsena sairastanut vesirokkoa ja nyt sitä sitten sairastellaan.

Viikon oli ihme lihas ja nivelsärkyä sekä huimausta. Siittä päänähkaan hirveä kyntöpelto, jonka jälkeen muu osa kropasta näppylöihin. Jalkapohjasta pääläkiin saakka. Kieli täynä näppylöitä, en pysty puhumaan ollenkaan jne... Olisin ihan mielelläni tämän lapsena sairastanut enkä kolmekymppisenä.

Lapset ei ole moksiskaan mutta äiti on ihan naatti ja väsynyt. Jos puhun kuulosta erittäin pahasti humaltuneelta pultsarilta, kotona pysyn ja visusti!

Kohtalo tovereita?
 
Olen itse sairastanut lapsena,mutta mun mies ei ole sairastanut vesirokkoa,ja haki siihen sen piikin.Th sanoi neuvolassa,että aikuisiällä monesti tulee korkea kuume ja aikuisella vesirokko kun tulee,se monesti vaatii sairaalahoidon :| Sen verran on rajumpi aikuisella kuin lapsella tuo vesirokko...
 
Mulla tuo ollut 9-vuotiaana, mutta ex-mieheni sairasti sen muistaakseni 25 vuotiaana. Hän ei siitä selvinnyt ihan vähällä. Joutui olemaan sairaalassa tiutuksessa kolme viikkoa ja näpyt tulehtui pahoin. Jokainen noin aikuisen peukalonkokoinen rakkula täyttyi mädästä ja osa rakkuloista oli vieläkin suurempia. Ei pystynyt syämään ja hengityskin oli katkonaista. Pahimmillaan oli tajuttomana hengityskoneessa. Tulehdus rakkuloista levisi vereen ja se kai eiheutti rajun kuumeen. Rakkuloita oli satoja. Joistain jäi näkyviä arpia kasvoihin ja muuhun osaan vartaloa kymmenittäin. Siitä on aikaa nyt 12 vuotta ja toivon todella, ettei kukaan ikinä sairastaisi tuollaista vesirokkoa. Lapset silloin selvis muutamalla rakkulalla ja viikon kotona ololla tarhasta.
 

Yhteistyössä