Sairasta pistää näin vanha lapsi rattaisiin!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huvittunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huvittunut

Vieras
juu siis minusta on jo ihan sairasta laittaa terve 11-12v. (6.luokalle menevä) lapsi rattaisiin istumaan. juu ja monien päät kääntyi kun markkinoilla olivat rattailla liikkeellä.. siis tyttö on terve mutta vanehmmat ilmeisest (oikeasti) ihan täysin ole, koska kohtelevat muutenki tätä lasta kuin pikkutyttöä, mutta tuo oli jo kaiken huippu!! miten se suostu ees istuun niissä, itse en kyl ois suostunu enää tuon ikäisenä.. tiedän tämän perheen joten siksi tiedän minkä ikäinen lapsi on jne.

mutta oikeasti =0

no huhhuh.. :o mäki järkytyin yks päivä, kun olin kaupungilla ja näin kun about 5v tyttö istui rattaissa ja imi tuttia :o :o teki mieli käydä kysyys vanhemmilta, että missä vika :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mejan:
no huhhuh.. :o mäki järkytyin yks päivä, kun olin kaupungilla ja näin kun about 5v tyttö istui rattaissa ja imi tuttia :o :o teki mieli käydä kysyys vanhemmilta, että missä vika :/

kuka nyt 5vuotiaalla enää tuttia :/

Eräs työkaverini saattoi ja haki poikansa kouluun/koulusta joka ikinen päivä vielä yläasteellakin.
Ja poika oli siis ihan ok.
Mahtoi lasta pikkasen hävettää.
Ko. henkilö oli muutenkin hiukan outo,onneksi ihan positiivisella tavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle ihan sama miten toiset vanhemmat tekee, kunhan lapsi ei itse kärsi. Ja tosiaan ei kaikkee pidä uskoa mitä täällä kirjoitetaan.

joo no älä usko! mulle sama. kyllä kait ihmiset tekee hullumpiakin asioita. mistähän löytäsit sellaset rattaat missä hän istui (siis kuvan)..

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle ihan sama miten toiset vanhemmat tekee, kunhan lapsi ei itse kärsi. Ja tosiaan ei kaikkee pidä uskoa mitä täällä kirjoitetaan.

joo no älä usko! mulle sama. kyllä kait ihmiset tekee hullumpiakin asioita. mistähän löytäsit sellaset rattaat missä hän istui (siis kuvan)..

siis löytäisin..

rattaat olivat tämän tyyliset mutta punertavat ja tuota kaarta (miksi sitä nyt sanotaankaan, tuon istuma osan jälkeen) ei ollut.

linkki http://riemun.huuto.net/auctionimages/9/27/c0a88677229b7cae24587766638e9-orig.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja ap (kuva):
rattaat olivat tämän tyyliset mutta punertavat ja tuota kaarta (miksi sitä nyt sanotaankaan, tuon istuma osan jälkeen) ei ollut.

linkki http://riemun.huuto.net/auctionimages/9/27/c0a88677229b7cae24587766638e9-orig.jpg

eikä mielestäni tuota kuomuakaan niissä ollut..mutta tollasissa mahtui sitten ilmeisesti istumaan kun niissä istui.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

eikä mielestäni tuota kuomuakaan niissä ollut..mutta tollasissa mahtui sitten ilmeisesti istumaan kun niissä istui.

11-12v noissa, lopeta tuo hemmetti,mulla 11v kuopus ei ees mahdu noihin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:
älä nyt ap viitsi,mulla ei oo alle 2v muksut olleet ratttaissa,joten lopeta toi sun hupisi :D

voi juma kun tämä on totta!! olen sata varma että täältä palstalta löytyy joku muukin joka sen näki. lähden itsekkin nukkumaan nyt.

älä nyt ap viitsi,mulla ei oo alle 2v muksut olleet ratttaissa,joten lopeta toi sun hupisi :D

voi juma kun tämä on totta!! olen sata varma että täältä palstalta löytyy joku muukin joka sen näki. lähden itsekkin nukkumaan nyt.

sen muksun oltava joko sairas tai vammainen tai sitten vain huvikseen oli rattaissa

11-12v noissa, lopeta tuo hemmetti,mulla 11v kuopus ei ees mahdu noihin :laugh:

joo no tämäpä neiti mahtui... jalta koukussa tietenkin. uskokaa mitä haluatte! hyvää yötä sinullekkin.

Yhteistyössä