sairaslomasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono omatunto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono omatunto

Vieras
Menisittekö jo huomenna töihin, jos olisitte olleet koko viikonlopun ja vielä eilisen yli 38asteen kuumeessa kera kovan flunssan ja yskän.. Ja jos korvasta mitattaessa nyt lämpö vaihtelevasti 37.4-37.7, ja olo edelleen varsin flunssainen ja hengitys rohisee (suun kautta sisäänhegittäessä..)

Kitos vastauksesta! Tosiaanki mietityttää vaa et vaikuttaako lämpötila jotenki ku se on korvasta mitattu...

Minulle on aina vaan niin vaikeaa jäädä kotiin sairastamaan :(

olen siis ollut sairaslomalla jo kolme päivää (flunssa alko perjantaina) ja ekan päivän olin siis omaan piikkiin, ja jonka jälkeen kävin lääkärissä... kirjoitti sen kolme päivää... Crp oli vain sen 12 kovasta kuumeesta huolimatta...

[QUOTE="ketjun aloittaja";29993101]olen siis ollut sairaslomalla jo kolme päivää (flunssa alko perjantaina) ja ekan päivän olin siis omaan piikkiin, ja jonka jälkeen kävin lääkärissä... kirjoitti sen kolme päivää... Crp oli vain sen 12 kovasta kuumeesta huolimatta...[/QUOTE]

Virustartunnoissa crp ei nouse yleensä.

[QUOTE="ketjun aloittaja";29993167]Tämän tiedänkin :).

Kiitoksia kaikille vastanneille, olen siis sellaisella alalla töissä että sijaisten hommaaminen vaikeaa ja siksi minun on vaikea AINA jäädä kotiin sairastamaan ja poden huonoa omaatuntoa tällöin[/QUOTE]

Voin sanoa, että itse inhoan lusmuilua, sitä ettei tehdä pyydettyjä töitä, tai ollaan aiheettomasti pois. Mielestäni et kuulu kumpaankaan kategoriaan. Eli ihan aiheellisesti olisit pois, enkä sinuna potisi huonoa omaatuntoa.

Älä mene. Minu ärsytti yli kaiken entisessä toimistossa nämä työn sankarit, jotka tulivat töihin sairastamaan. Aina kun se tarttui minuun, jouduin välttelemään perheenjäsentä, jolle pienikin infektiovoi olla fataali. Sen lisäksi en päässyt pelaamaan sarjapelejä. Toiset sitten olivat niin hyviä ihmisiä, kun eivät jää kotiin.

Olisin mennyt jo eilen, olen yrittäjä :D

Kuumeisena jos olen töissä, lääkkeellä vain kuume alas ja teen vain pakolliset hommat, lepään välillä. Ei työkavereita tai asiakkaita, eli en tartuta ketään.

Yhteistyössä