Sairaimmat kauhuleffat?

  • Viestiketjun aloittaja "heta"
  • Ensimmäinen viesti
. . .
Grifter ehdottamasti. OIkeasta Grifteristä ei ole näkynyt julkisessa netissä kopiota vuosikausiin, se on niin sairasta kamaa. Ihmiset ovat menettäneet järkensä sen vuoksi. Itse olen nähnyt vain alun, enkä nukkunut viikkoihin. Tuhosin sen välittömästi kovalevyltäni.
 
  • Tykkää
Reactions: Nuri
"hmm"
martyrs kertoo ryhmästä, joka haluaa tietää mitä kuoleman jälkeen on, ja yrittävät selvittää sitä kiduttamalla ihmisiä pitkäkestoisesti kunnes häilyvät niin kuoleman ja elämän rajalla että näkevät toiselle puolelle. Oli ihan laadukkaasti tehty mutta en nauttinut siitä, että elokuva keskittyi lähinnä venyviin kidutuskohtauksiin, mutta koska olemassa oli kuitenkin jonkinlainen juoni, joten voinen suositella sellaisille, jotka välttämättä haluavat vastaavia katsoa.

Sittenhän maailma on täynnä elokuvia, joissa ei ole käytännössä juonta lainkaan, mutta halutaan vain esitellä puolitoista tuntia kuinka erinäisin tavoin voi nuoria tyttösiä kiduttaa. Ovat siis elokuvallisesti paskaa mutta niillekkin löytyy katsojansa niistä jotka nauttivat vain katsella naisten kidutusta ja tappamista. En siis edes puhu edes snuffista vaan ihan "elokuvista".
 
hmph
Hankalaa, kun mua ei oikein mikään pelota.

Moni sanoo, että Manaaja on paras (hirvein) kauhuleffa, mitä on tehty. Vaan mikä siinä oli niin kauhu? Sen ajan trikkauksetkin näyttävät niin kökkelöiltä.

Mä en ihan oikeasti osaa vastata tähän. Ehkä joku psykologinen trilleri säväyttää enemmän, mitä varsinainen kauhuleffa.
 
V.ieras
Mä en oikeastaan uskalla katsella kauhuleffoja. Hostellit olen miehen kainalosta käsin seurana katsellut, tosin ison osan leffan ajasta olin naama hautautuneena sinne miehen kainaloon :D ja ihan jo ne pätkät mitä niistä näin, oli ihan tarpeeksi sairaita mulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja On teillä;30803959:
Paskat kauhuleffat jos ovat teidän mielestänne pelottavia nuo yllä olevat vai oletteko joitain lapsia vai teinejä joita pelottaa elokuvassa jo pelottelu musa.
Nämä leffat, joista mainitsin, eivät ole pelottavia, vaan sairaita.. Sauras ja pelottava ovat kaksi eri asiaa.
 
Human Centipede, yök. Ällöttävä.
Lääkäri haluaa kokeilla tehdä ihmistuhatjalkaisen. Leikkelee ja ompelee 3 ihmistä yhteen suusta ja perseestä. :x

En suosittele kenellekkään.
 
veerushka
Punainen lohikäärme. Kävimme katsomassa sen silloin nuorena miehen kanssa leffassa..oikeesti en kestä ollenkaan katsoa kauhuleffoja, siis en yhtään...jäävät mieleen kummittelemaan ja tulee aivan hirveä olo..mietin muutenkin, että mitä ihmeen tarkoitusta voi olla kauhuleffoissa ylipäätään...maailmassahan on muutenkin niin paljon pahuutta ja kaikkea sairasta..:(
 
Mikähän se oli se 80-luvun rottakauhuleffa, jossa siis jättikokoiset rotat terrorisoivat ihmisiä. No se oli siis kuitenkin osin kuvattu elävillä rotilla miniatyyrikulisseissa ja näitä oikeita rottia kiusattiin ja tapettiin (melko kehnon) elokuvan takia, joten voisin laskea tuon sairaaksi kauhuleffaksi.
 
smoke
[QUOTE="vera";30804811]Joo tää oli kyllä aivan sairas!! Jäi traumat. Kuka ees keksii tommosta??[/QUOTE]

Toinen osa on vielä sairaampi, lääkäri olisi halunnut nussia mielummin vähälahjaista miestä kuin huoraa.
 
Kaippa se on Serbian Film yököttävin mitä olen nähnyt. Miksiköhän se piti edes katsoa loppuun... Odotin varmaan hyviä aikuisiin kohdistuvia väkivaltakohtauksia mutta siinä tuleekin lapseen kohdistuvaa seksuaaliväkivaltaa. Juu, en suosittele.
 
oksu
Se Hostellin yksi osa, jossa tyypit menee johkin tiettyyn maahan tappamaan ihmisiä. Se ykskin nainen siinä kylpyammeessa "kylpemässä"...yöks!
Ja sit sellanen joku rekkamiesleffa, jossa se vainoaa sen henkilöautoa lainanneita nuoria. Käytännössä siis tappaa melkein kaikki niistä mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla. Etenkin siinä lopussa, kun pistää ne pari häiskää pelaamaan sitä peliä.
 
Höh, mie en ole nähnytkään sairainta kauhuleffaa, vaikka olen kys. genren kuluttaja.
Sairaita ovat lapsiin kohdistuvat jutut, mutta nyt ei ole spesifioida yhtään sellaista, mikä olisi jotenkin yybersairas kauhuleffaö
 

Yhteistyössä