H Helinä Vieras 27.10.2009 #1 Kuka osaisi kertoa paljonko on nykyisin sairaanhoitajan tuntipalkka? Tai kuukausipalkka?
S sairaanhoitaja Vieras 27.10.2009 #2 itä-suomen alueella yhessä keskussairaalassa mulla on 2100 euroa, siitä miinus verot niin ei paljon juhlita.. 1½ v. oon työelämässä ollu.
itä-suomen alueella yhessä keskussairaalassa mulla on 2100 euroa, siitä miinus verot niin ei paljon juhlita.. 1½ v. oon työelämässä ollu.
V vieras Vieras 27.10.2009 #3 jännä mun palkka itäsuomessa tehtaassa pelkkää päivä vuoroa ja sain saman=) kyllä odotan innolla et pääsisin takas tekee helppoa rahaa...
jännä mun palkka itäsuomessa tehtaassa pelkkää päivä vuoroa ja sain saman=) kyllä odotan innolla et pääsisin takas tekee helppoa rahaa...
S sh Vieras 27.10.2009 #4 Yliopistollisessa sairaalassa ja peruspalkka n.2100e/kk (miinus verot ja muut härpäkkeet), työkokemus yli viisi vuotta ja paikka vakinainen.
Yliopistollisessa sairaalassa ja peruspalkka n.2100e/kk (miinus verot ja muut härpäkkeet), työkokemus yli viisi vuotta ja paikka vakinainen.