S
sh
Vieras
Täällä kyseltiin lähihoitajan palkkaa, mutta osaako joku sanoa sairaanhoitajan palkan verojen jälkeen suunnilleen (vuorotyö)? Olis tarkoitus lähteä opiskelemaan 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sh:Bruttona vähän reilu 2000euroa/kk + haittalisät
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:Lähihoitaja opiskelee 3 vuotta - sairaanhoitaja 3,5 vuotta. Kyllä minä opiskelen riemusta kiljuen sen puoli vuotta enemmän, jos tienaan seuraavan 30 vuotta 300?/kk enemmän!! Tekee aikas monta tuhatta euroa lisä rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja no joo:Lähihoitaja opiskelee 3 vuotta - sairaanhoitaja 3,5 vuotta. Kyllä minä opiskelen riemusta kiljuen sen puoli vuotta enemmän, jos tienaan seuraavan 30 vuotta 300?/kk enemmän!! Tekee aikas monta tuhatta euroa lisä rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Justjoo:No ihan sama minulle vaikka olisi vain vuoden koulutus lähäriksi, siltikin sairaanhoitajan palkka tienaa elämänsä aikana n.100 000 euroa enemmän!!
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:n.2100 euroa brutto+ kokemuslisät päälle, joka nostaa palkan noin 2392 euroon.Lisäksi minulla on yksi henkilökohtainen palkanlisä joka on suuruudeltaan noin(brutto)60 euroa ja sitten vuorotyölisät päälle.
Nyt olen ollut lyhennetyllä työajalla, joka loppuu 31.5, niin palkkakin on ollut pienempi
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Justjoo:No ihan sama minulle vaikka olisi vain vuoden koulutus lähäriksi, siltikin sairaanhoitajan palkka tienaa elämänsä aikana n.100 000 euroa enemmän!!
Puhtaana käteen? Joopa...
Alkuperäinen kirjoittaja että näin.:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Justjoo:No ihan sama minulle vaikka olisi vain vuoden koulutus lähäriksi, siltikin sairaanhoitajan palkka tienaa elämänsä aikana n.100 000 euroa enemmän!!
Jos lähihoitaja saa PUHTAANA KÄTEEN 1500e ja sairaanhoitaja PUHTAANA KÄTEEN 1800euroa, on erotus 300 euroa.
300 euroa * 12kk = 3600 euroa vuodessa enemmän.
3600 euroa * 30 vuotta = 108 000 euroa.
Sairaanhoitaja tienaa 30 vuoden uran aikana 108 000 euroa enemmän KÄTEEN!!
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja että näin.:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Justjoo:No ihan sama minulle vaikka olisi vain vuoden koulutus lähäriksi, siltikin sairaanhoitajan palkka tienaa elämänsä aikana n.100 000 euroa enemmän!!
Jos lähihoitaja saa PUHTAANA KÄTEEN 1500e ja sairaanhoitaja PUHTAANA KÄTEEN 1800euroa, on erotus 300 euroa.
Ja veroprosentti kaikille sama koko elämän ajan?![]()
Sitähän ei voi tietää... ihmisillä on kuitenkin erilaisia lainoja/tuloja ym, jotka kaikki vaikuttavat vero%.Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja että näin.:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja Justjoo:No ihan sama minulle vaikka olisi vain vuoden koulutus lähäriksi, siltikin sairaanhoitajan palkka tienaa elämänsä aikana n.100 000 euroa enemmän!!
Ja veroprosentti kaikille sama koko elämän ajan?![]()
ei kai se sama ole, mutta tuskin nyt mitään kymmenien heittoja on..