sairaana synnyttämässä???

heippa... itse olen nyt kolmatta päivää yskässä jne tänään jopa kuumetta ja kurkku ihan kipeä, myöskin merkit näyttävät siltä että synnytykseen ei pitkä ole...

Kuinka te jotka olette olleet sairaana olette selvinneet? itseäni vaivaa lähinnä pelko siitä että saako kauheita yskänkohtauksia, koska nytkin tuntuu jo olevan keuhkot muusina/kipeät...

Eilen kävin lääkärissä pyytämässä lääkettä ettei pahemmaksi menisi, meinas vaan että hengittele höryä?! no juupa, kai se on sitten pakko edes sitä kokeilla!
 
Ite synnytin ihan älyttömässä flunssassa ja murtuneella kylkiluulla :eek: Nenä oli tukossa koko synnytyksen, eikä koko sairaalasta löytynyt nenäsumutetta..... Synnytys meni silti hyvin, suu vaan oli toooooosi kuiva :D Murtunut kylkiluu ei menoa haitannut, epiduraali piti siitä huolen. Seuraavana päivänä sitten olikin kipeä ja koko sairaalassaoloaikani makasin kylmägeelipussin päällä :D
 
mulla oli ihan hirvee flunssa, kun oli rv 40+. En nukkunut ja yskänlääkettä meni pullotolkulla, myös nenäliinoja kului... :snotty:
pakkasin sairaalakassiin kauheesti strepsilsejä ja nenäliinoja, no vedet meni 40+3 ja siitä parin tunnin päästä en enää edes muistanut olleeni kipeänä! jotenkin luonto asian hoiti niin, että sain keskittyä synnytykseeni, joka kestikin reilut 31 tuntia :D
 
Mulla oli myös vuosisadan lentsu synnytyksessä. Kesti semmosen 12 tuntia, ponnistusvaihe tunnin verran, jossa annoin kaikkeni. Kaikki voimat meni, jalat ei kantanu vuorokauteen. Pyörätuolilla käytettiin vessassaki. Vaan kyllä sitä toipui, luonto on ihmeellinen.
 
Mulla vkoja nyt 38+5, ja kauhean flunssan lykkäsi päälle.. Kaks aikaisempaa lasta on syntyny n. vkon etuajassa, joten vähän jänskättää ehtiikö tämä tauti loppua ennen lähtöä. Hope so. Olo on niinkuin olis maansa myyny, ja vielä pitäis joyain ehtiä tehdä ennen lähtöä.
 

Yhteistyössä