sairaan lapsen hoito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morjes!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morjes!

Vieras
Hitto soikoon, ne "neljä järjestelypäivää" käytetty ja sairaus vaan jatkuu. Kipeetä lasta en hoitoon voi viedä, mummot ja papat on duunissa.....Samoin iskän homma on sellanen just nyt ettei mielellään vois olla pois. Mitä ihmettä mä teen???? Otan tos sairaan lapsen duuniin mukaan?????

no soitat MLL hoitajan kehiin. Niin muutkin joutuvat tekemään. Ne neljä työpäivää on tosiaan tarkoitettu hoidon järjestämiseen, ei sinänsä itse hoitamiseen. Tuossa ajassa työnantajan näkökulmasta pitäisi ehtiä jo MLL täti saada tilattua kotiin. Kivaahan se ei ole, varsinkin jos on pieni lapsi kyseessä ja vieras täti tulee hoitamaan, mutta eipä itselläni ainakaan ole muita vaihtoehtoja ollut, varsinkaan kun ei ole isovanhempia lastenlasten elämässä mukana ollenkaan.

"Samoin iskän homma on sellanen just nyt ettei mielellään vois olla pois."

Ei helvetti :D

:D No kuka sitä nyt MIELELLÄÄN VOI OLLA POIS lapsen sairauden vuoksi. Mutta onko vaihtoehtoa? Tuo järjestelyaikahan on muuten yhteensä se 3-4 päivää, ei molemmilla vanhemmilla erikseen. Eli jos ulkopuolista hoitajaa ei löydy, äiti tai isä joutuvat ottamaan palkatonta vapaata.

no ei täällä tuppukylässä ole mitään mll mahdollisuuksia. Kodinhoitajan saa, jos oot tarpeeks vanha ja pää kainalossa. Ja sitäpaitsi KVTES sanoo, ettäö päivät on myös hoitamisee, etusijassa järjestämiseen tokikin.

Isän työhön kuuluu juuri nyt harjoitus, jossa on kysessä usean sadan työntekijän sijoittelu ja lisäksi työhaastattelut, johin on tulossa ihmisiä toiselta puolen Suomea. Hänenkö pitäs sanoa niille, et eiku tulkaa toisen kerran nyt ei sovi?

Menee vaan hermo! Palkatonta tod näk sitten otan.

[QUOTE="qwer";22071590]Mikä siinä palkattomassa niin ihmeellistä on?[/QUOTE]

Mun mielestä ei mikään, ihan hyvin voin hakea ja ilm nyt haenkin. Ei kai tuota lasta voi yksin kotiinkaan jättää.