Sairaalahoitoa vaatineiden tartuntojen ilmaantuvuus

En tiedä mitä haet kommentillasi, mutta vaikuttaa, että se on tullut väärään ketjuun.


Helsingin Uutiset nro 86, Sairaaloissa uusia tartuntoja.
Potilas siirrettiin Suursuon sairaalasta Malmille. Nyt Malmin osasto 12 suljettu.
Eli yksi potilas aiheuttaa osaston sulkemisen.
Tällä palstalla on siivottu koronaketjuja.
Hyvä niin. Tilastoista ei ole apua, kun oma henkiriepu on kyseessä.
 
vierailija
En tiedä mitä haet kommentillasi, mutta vaikuttaa, että se on tullut väärään ketjuun.
Ihan oikeaan ketjuun kommentoin.
Turhaan tuputatte tälle palstalle tilastoja.
Virus alkoi kuulema Kiinan kalatorilla ja jatkaa matkaansa. Nauraa käkättää mennessään tilastonikkareille.
Tauti jatkuu vielä vuosia. Ehkä jaksat painiskella tilastojesi kanssa.
Minulle riittää, kun älykelloni piippaa miten päiväni edistyy.
Kirkonkellot soivat. Alan kuunnella messua.
 
Minä en ole tilastoja laatinut. Valitettavasti olen vaan joutunut toteamaan, että valtamedia mahdollisesti levittää disinformaatiota.


Ihan oikeaan ketjuun kommentoin.
Turhaan tuputatte tälle palstalle tilastoja.
Virus alkoi kuulema Kiinan kalatorilla ja jatkaa matkaansa. Nauraa käkättää mennessään tilastonikkareille.
Tauti jatkuu vielä vuosia. Ehkä jaksat painiskella tilastojesi kanssa.
Minulle riittää, kun älykelloni piippaa miten päiväni edistyy.
Kirkonkellot soivat. Alan kuunnella messua.
 
Tässä OYS:


Onko ensimmäinen aloitustilastosi koko Suomen tilanne?
ja laitat sen jälkeen pelkän HUS alueen tilaston ja ihmettelet etteivät ne oikein kohtaa? Sinä taidat olla tilastonikkari, joten etsipä Tays:n ym tiedot

Yriit siis vääristää analyysia ja ihmetellä hämmentäen , olisiko sittenkin rokottamattomien tarve sairaalahoitoon vähemmän mitä on yleisesti annettu ymmärtää.
 
En osannut vastata kysymykseesi "miten niin?", koska en ymmärrä mihin se liittyy.

Jakamani tilastot ja muu materiaali kertoo mitä kellekin, riippuen ihan siitä mitkä taustatiedot kukanenkin omaa. Teen sitten tulkintani, kun minulla on riittävästi tietoa.

Kirjoitteluni ei ole tavoitteellista.

Miten niin? Jakamasi tilastotko kertovat jotain muuta? Mitä tulkintoja niistä teet?
 
vierailija
En osannut vastata kysymykseesi "miten niin?", koska en ymmärrä mihin se liittyy.

Jakamani tilastot ja muu materiaali kertoo mitä kellekin, riippuen ihan siitä mitkä taustatiedot kukanenkin omaa. Teen sitten tulkintani, kun minulla on riittävästi tietoa.

Kirjoitteluni ei ole tavoitteellista.
Miten niin levittää disinformaatiota?

Tuossa olet oikeassa, ihmiset lukevat tilastoja, kuinka tahtovat ja kuinka osaavat.
 
vierailija
Tänään on tuomiosunnuntai. Aika rankka saarna radiojumalanpalveluksen miespapilla Haminassa. Puhui tulisesta järvestä. Käteni kirvelee sideharson sisällä palovamman takia.
Mitä järkeä on tuomita ja epäillä ihmisiä?
Tilastot kasataan monesta paikasta ja sairaalat ovat monta kertaa kertoneet, että tietojen tallentaminen laahaa viiveellä.
Kuolleitten perään ei enää kannata itkeä.
Kyse on elävien ihmisten hengissä pitämisestä.
Kun yli kymmenen vuotta sitten opiskelin sairaalan hygieniaa, opettaja kertoi tarinan Kirurgisesta sairaalasta. Aikoinaan uskottiin, että henget levittävät sairauksia. Talo on rakennettu siihen malliin, että taudilta vältytään.
Tilastoja tuskin siihen aikaan manguttiin medialle.
Asioissa ei pidä takertua lillukanvarsiin.
Ylen välittämät torstain infot ovat selkeitä.
Ei pidä lietsoa ahdistusta ja epäluuloa somessa. Samaa sanoi pappi saarnassaan. Pitää tuntea vastuunsa kirjoituksistaan.
Olen tehnyt pitkän uran tutkimuksen parissa. Näin taas viime yönä unta esimiehestäni.
Olin jotain asiaa selvittämässä ja luistin tapaamisesta. Heräsin aamulla ja totesin, että olen jo eläkkeellä.
Ei ole väliä mitä tutkii. Tilastotiede pätee moneen alaan.
Nykyään en osallistu tutkimuksiin. Vastaan vain mielipidekyselyihin palkinnon toivossa.
Tähän aikaan vuodesta niitä riittää.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja R.... 33927574:
Tuotan juu ja olen yhteydessä THL:n.
Mielestäni sellainen keskustelu on rakentavaa missä keskusteluun osallistujat tuovat esiin omat mielipiteensä/tietonsa, jonka kautta jokainen voi muodostaa käsityksensä asioista jotka perustuvat saatavilla olevaan tietoon.
Kysy mitä vitaminivalmisteita on käytössä kun s y k s y l l ä K U K A A N ei tarvi mitään lisiä😷
 
Nyt on asiaa kyllä, mutta aika sekavaa.
Onko olemassa palavaa vettä?

Tänään on tuomiosunnuntai. Aika rankka saarna radiojumalanpalveluksen miespapilla Haminassa. Puhui tulisesta järvestä. Käteni kirvelee sideharson sisällä palovamman takia.
Mitä järkeä on tuomita ja epäillä ihmisiä?
Tilastot kasataan monesta paikasta ja sairaalat ovat monta kertaa kertoneet, että tietojen tallentaminen laahaa viiveellä.
Kuolleitten perään ei enää kannata itkeä.
Kyse on elävien ihmisten hengissä pitämisestä.
Kun yli kymmenen vuotta sitten opiskelin sairaalan hygieniaa, opettaja kertoi tarinan Kirurgisesta sairaalasta. Aikoinaan uskottiin, että henget levittävät sairauksia. Talo on rakennettu siihen malliin, että taudilta vältytään.
Tilastoja tuskin siihen aikaan manguttiin medialle.
Asioissa ei pidä takertua lillukanvarsiin.
Ylen välittämät torstain infot ovat selkeitä.
Ei pidä lietsoa ahdistusta ja epäluuloa somessa. Samaa sanoi pappi saarnassaan. Pitää tuntea vastuunsa kirjoituksistaan.
Olen tehnyt pitkän uran tutkimuksen parissa. Näin taas viime yönä unta esimiehestäni.
Olin jotain asiaa selvittämässä ja luistin tapaamisesta. Heräsin aamulla ja totesin, että olen jo eläkkeellä.
Ei ole väliä mitä tutkii. Tilastotiede pätee moneen alaan.
Nykyään en osallistu tutkimuksiin. Vastaan vain mielipidekyselyihin palkinnon toivossa.
Tähän aikaan vuodesta niitä riittää.
 
vierailija
Tänään on tuomiosunnuntai. Aika rankka saarna radiojumalanpalveluksen miespapilla Haminassa. Puhui tulisesta järvestä. Käteni kirvelee sideharson sisällä palovamman takia.
Mitä järkeä on tuomita ja epäillä ihmisiä?
Tilastot kasataan monesta paikasta ja sairaalat ovat monta kertaa kertoneet, että tietojen tallentaminen laahaa viiveellä.
Kuolleitten perään ei enää kannata itkeä.
Kyse on elävien ihmisten hengissä pitämisestä.
Kun yli kymmenen vuotta sitten opiskelin sairaalan hygieniaa, opettaja kertoi tarinan Kirurgisesta sairaalasta. Aikoinaan uskottiin, että henget levittävät sairauksia. Talo on rakennettu siihen malliin, että taudilta vältytään.
Tilastoja tuskin siihen aikaan manguttiin medialle.
Asioissa ei pidä takertua lillukanvarsiin.
Ylen välittämät torstain infot ovat selkeitä.
Ei pidä lietsoa ahdistusta ja epäluuloa somessa. Samaa sanoi pappi saarnassaan. Pitää tuntea vastuunsa kirjoituksistaan.
Olen tehnyt pitkän uran tutkimuksen parissa. Näin taas viime ....

Ei ole väliä mitä tutkii. Tilastotiede pätee moneen alaan.
Nykyään en osallistu tutkimuksiin. Vastaan vain mielipidekyselyihin palkinnon toivossa.
Tähän aikaan vuodesta niitä riittää.
paistoi muuten upeasti aurinko ja täysikuu yhtaikaa äsken🐧
 

Yhteistyössä