sairaala-dieettiä kokeilleet?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Te jotka ovat kokeilleet kyseistä dieettiä niin onko toiminut? Paljonko paino tippunut ja missä ajassa?
Ajattelin et jos kokeilis tällä saada itselleen kipinän laihdutuksen aloittamiseen, jos muutaman kilon sais pois niin motivaatio kasvais ja jaksais jatkaa "normaalimmalla" tavalla pudottaa painoa.

mää
mä tein siitä mukaillun version niin että söin 500 kcal päivässä.
Otti tiukille mutta lähti 9,1 kg viikossa.
Lenkkeilin myös.
Mulla oli nimen omaan motivaation kasvattajana =)

mie
Jos se on se vichydieetti, niin ainakin minulla tuli elinikänen yliannostus vissystä, en voi juoda sitä enää yhtään. Ja dieetistä on jo aikaa ehkä 10 vuotta. Paino kyllä putosi, en muista miten paljon.

mää
Sairaaladietti oli ainakin mulla täysin erilainen ei mitään kaalisoppaa.
Mä söin broilerin fintafileen ja esim. kanan munan jne.. niin että se 500kcal tuli täyteen.

sulle kysymyksiä mää
Itsellä olis kans tosiaan tarkoitus saada motivaatiota tähän painonpudotus urakkaan. Ajattelin et jos sitä sais jonku kilon melko nopeaan pois niin kenties sitä jaksais uskoa et paino tippuu, sit myös kuurin jälkeen korjatulla ja kevyemmällä suokailulla ja tietty liikuntaa lisäämällä. Paljos siitä saa kaloreita jos noudattaa sitä annettua ohjetta? Oliko koko ajan yhtä vaikeaa vai alussa kunnes nälkään alkaa tottumaan? Paljonko sinulla oli yhteensä pudotettavaa? Itsellä olisi toiveissa saada painosta kaiken kaikkiaan 10 kiloa pois!!

mää
http://keskustelu.suomi24.fi/terveys_show.fcgi?category=97&conference=4500000000000656&posting=22000000021083589

Tässä siis tämä.
Mutta, mä en siis juo kahvia jne.. laskin vaan tuon kalorimäärän..

mää
No mulla oli yhteensä 23.
500-700 kcal päivässä on hyvä ja laidudut jos vielä liikut vähän päälle.
Rankkaa mutta palkitsee.
Ja mulle ei ole kilot tullu kohta yli kolmen vuoden aikana takas.

harmaa vieras
Kaalikeittodieettiäkin löytyy nimellä sairaaladieetti jostain. Olen vetänyt ton läpi n.5 kertaa ja joka kerta on lähtenyt n.6 kiloa tossa 13 päivän aikana. Ja ne on jopa pysynytkin poissa eli eivät ole tulleet heti takaisin. Ja nälkä on ihan erilainen ton jälkeen. Pienemmät annokset riittävät jne. Rankkaa se on. Vaatii KOVAN motivaation ja tosiaan olen itse pitänyt pilkuntarkasti kiinni ohjeista (sokeripala kahviin jne)

Yhteistyössä